How To Cure Sagging Skin

آموزش ۱۰ روش ساده برای درمان افتادگی پوست با طب سنتی

۵
آموزش ۱۰ روش ساده برای درمان افتادگی پوست با طب سنتی
نمره 3.2 از 5 رای

انتخاب هایی که هر روز انجام می دهیم روی ظاهر پوست ما تأثیر می گذارد. بله درست است همه افراد دوست دارند پوستی نرم و زیبا داشته باشند اما به طور طبیعی با افزایش سن پوست انسان شروع به افتادگی میکند. همچنین دلایل دیگر نیز میتواند موجب افتادگی پوست صورت شود ، اما نگران نباشید زیرا راه های طبیعی در طب سنتی وجود دارد که درمانی برای افتادگی پوست هستند.

افتادگی پوست را چگونه درمان کنیم؟

How To Cure Sagging Skin

قدم اول در درمان یک بیماری این است که بدانید علت مبتلا شدن به آن چه بوده است ، تا در آینده از ابتلا به این عارضه جلوگیری کنید. افتادگی پوست نیز دلایلی به غیر از افزایش سن دارد که ما در ادامه قصد داریم تا چند مورد از شایع ترین آنها را نام ببریم.

علت مبتلا شدن به افتادگی پوست

  1. قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی
  2. افزایش سن
  3. کم کردن وزن در مدت زمان کوتاه
  4. شیوه زندگی ناسالم

آموزش روش های درمان افتادگی پوست صورت

برای بدست آوردن پوستی بی عیب و براق لازم نیست محصولات مراقبت از پوست گران قیمت بخرید. بلکه فقط کافی است یکی از درمان های خانگی برای افتادگی پوست را که در ادامه به آنها اشاره شده است ، استفاده کنید تا پوست شما دوباره شکل طبیعی خودش را به دست آورد.

۱- روغن نارگیل درمان افتادگی پوست در اثر افزایش سن

روغن نارگیل با کند کردن روند افتادگی پوست در سنین بالا مقدار قابل توجه ای از مواد مغذی و آنتی اکسیدان های مفید را به پوست میرساند. همچنین پوست را آبرسانی می کند و منافذ گرفته ، خطوط ریز و چین و چروک ها را در این روند کاهش می دهد.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

روغن نارگیل خالص

نحوه استفاده:

چند قطره روغن نارگیل را در کف دست خود بریزید و به آرامی روی صورت خود بمالید. با حرکات دایره ای شکل پوست خود را به مدت پنج تا ده دقیقه مالش دهید. بگذارید تا یک شب روغن بر روی پوست شما بماند، سپس صبح روز بعد صورت خود را با آب گرم بشویید.

۲- روغن خردل

روغن خردل سرشار از ویتامین E است و می تواند پوست شما را بی عیب و نقص جلوه دهد. استفاده از آن بر روی پوست می تواند گردش خون را تقویت و به سفت شدن پوست شکم بعد از لاغری کمک کند.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

نصف فنجان روغن خردل

نحوه استفاده:

برای شروع روغن خردل را گرم کنید سپس آن را بر روی صورت خود (هنگام گرم است) با حرکات دایره ای شکل بمالید. حتی می توانید روغن خردل را برای نقاط دیگر بدن استفاده کنید. در آخر پوست خود را پس از چند دقیقه بشویید.

۳- روغن بادام یکی از درمان های خانگی افتادگی پوست

روغن بادام با تأمین ویتامین E پوست و آب رسانی به آن به جلوگیری از شل شدن پوست در سنین بالا کمک میکند، همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

روغن بادام

نحوه استفاده:

مقداری روغن بادام را درون یک کاسه بریزید و آن را بر روی پوست خود بمالید. سپس به مدت ۲۰ دقیقه پوست خود را ماساژ دهید. در آخر بعد از اتمام کار دوش بگیرید. اینکار را هر دو روز یکبار تکرار کنید.

۴- روغن آووکادو

روغن آووکادو از نظر ویتامین A ، B و E بسیار سرشار است و می تواند باعث افزایش تولید کلاژن در بدن شود. این خواص باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش علائم پیری پوست می شود. که همه این موارد این روغن را به یکی از درمان های افتادگی پوست صورت با طب سنتی تبدیل میکند.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

روغن آووکادو

نحوه استفاده:

مقداری روغن آووکادو را در کف دست خود بریزید و آن را به تمام بدن خود بمالید. بگذارید یک ساعت روغن بر روی پوست بدنتان بنشیند و بعد حمام کنید.

۵- مکمل های روغن ماهی

مصرف مکمل های روغن ماهی نه تنها باعث تقویت قدرت حافظه و عملکرد شناختی شما می شود بلکه می تواند پوست شما را نیز منعطف کند. مکمل های روغن ماهی حاوی ویتامین E است که به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست کمک بسیاری میکند. این مکمل یکی از بهترین گزینه ها برای رفع افتادگی پوست بالای چشم میباشد.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

یک قوطی کپسول روغن ماهی

نحوه استفاده:

دو یا سه کپسول روغن ماهی را سوراخ کنید و روغن آنرا استخراج کرده و صورت خود را با آن ماساژ دهید. سپس بگذارید یک شب بر روی صورت شما بنشیند. صبح روز بعد صورت خود را بشویید.

۶- روغن زیتون

روغن زیتون رطوبت موجود در پوست را حفظ میکند و افتادگی پوست شما را با ویتامین E موجود در خود بازسازی می کند. همچنین باعث می شود پوست شما نرم و براق شود.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

روغن زیتون خالص

نحوه استفاده:

برای شروع دوش بگیرید و با استفاده از حوله پوست خود را خشک کنید. سپس روغن زیتون را روی بدن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

۷- تخم مرغ و عسل یک کرم طبیعی برای افتادگی پوست

تخم مرغ می توانند با تهیه پروتئین های لازم ، پوست شما را انعطاف پذیر کند. و از طرف دیگر عسل می تواند به حفظ رطوبت پوست شما کمک کند.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

یک عدد سفیده تخم مرغ
دو قاشق غذاخوری عسل

نحوه استفاده:

سفیده تخم مرغ و عسل را در یک کاسه مخلوط کنید تا یک ماسک صورت ایجاد شود. سپس آنرا روی صورت خود بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را بشویید. این درمان را سه بار در ماه انجام دهید تا پوست تان استحکام خود را بدست آورد.

۸- موز

موزها به سم زدایی پوست معروف هستند. موز همچنین دارای ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است که برای سفت شدن پوست صورت مورد نیاز است ، از جمله ویتامین های موجود در موز A ، B ، C و D و روی ، پتاسیم ، منیزیم و آهن هستند. موز همچنین می تواند به آبرسانی پوست و کاهش علائم پیری کمک کند.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

یک عدد موز کاملا رسیده
آب لیمو

نحوه استفاده:

موز را خرد و با آب لیمو مخلوط کنید، مخلوط را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. سپس آنرا بشویید. اینکار را ۲ بار در هفته انجام دهید.

۹- ماست درمانی طبیعی برا افتادگی پوست

بله ، ماست برای پوست شما معجزه می کند. وجود اسید لاکتیک در ماست می تواند منافذ باز پوست را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت کند. به علاوه ، درخشش طبیعی پوست را به چهره شما باز می گرداند.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

دو قاشق غذاخوری ماست
آب لیمو

نحوه استفاده:

ماست را مخلوط و چند قطره آب لیموترش به آن اضافه کنید. مخلوط را بر روی پوست خود بمالید و بگذارید پنج دقیقه بر روی پوستتان بنشیند و سپس با استفاده از آب سرد صورت خود را بشویید.

۱۰- روغن رزماری یا معجزه پوست؟

روغن رزماری یکی از بهترین روغنهای طبیعی در طب سنتی است که برای رفع افتادگی پوست استفاده میشود. این روغن گردش خون را در پوست شما تقویت می کند و همچنین آنتی اکسیدان های موجود در آن با کند کردن روند پیری ، خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ میکنند.

افتادگی پوست

آنچه شما نیاز دارید:

یک عدد خیار نصف شده
یک قاشق غذاخوری روغن رزماری

نحوه استفاده:

خیار را پوست بگیرید و آن را به قطعات کوچک برش دهید. سپس آنرا با روغن رزماری مخلوط کنید.
صورت خود را با آن ماساژ دهید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی صورتتان بماند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این پست ۱۰ عدد از بهترین روش ها برای رفع افتادگی پوست بدون نیاز به لیزر و کرم های صنعتی معرفی کردیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۵ دیدگاه

  1. حبیبه گفت:
    2

    سلام
    مطالب ارزشمندی دارید تو وب سایتتون
    موفق باشید

  2. Sana گفت:
    4

    بسیار عالی مورد استفاده قرار گرفت

  3. زنجاب گفت:
    0

    ممنون بابت اطلاعات خوبتون

  4. دنیا گفت:
    0

    مطلب عالی بود و ممنون از راهنمایی

  5. دنیا گفت:
    0

    خیلی جالب و عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

تبلیغات متنی