Homeopathic Treatments For Alopecia Barbae

ریزش موی سکه ای : آموزش درمان کچلی ریش در مردان با طب سنتی

۲
ریزش موی سکه ای : آموزش درمان کچلی ریش در مردان با طب سنتی
نمره 3 از 2 رای

ریش و سبیل یک از نماد های مردانگی و زیبایی برای آقایان است ، که به گرم نگه داشتن صورت نیز کمک میکند. اما متاسفانه برخی از مردان دچار کچلی ریش میشوند که به ریزش موی سکه ای نیر معروف است، و به همین خاطر ما امروز در آی آر میکس قصد داریم تا درمان کچلی ریش در مردان با طب سنتی را آموزش دهیم.

چگونه با طب سنتی ریزش موی سکه ای رادرمان کنیم؟

Homeopathic Treatments For Alopecia Barbae

این بیماری علت های مختلفی دارد و هنوز درمان قطعی برای آن یافت نشده ، اکثر محققان بر این عقیده هستند که وراثت مهمترین علت دچار شدن به این بیماری است و بعد از وراثت ، افسردگی و اختلالت روحی روانی یکی از علت های دیگر است. همچنین قارچ ها و بیماری ها پوستی در لیست عوامل این بیماری وجود دارند ، که موجب به وجود آمدن نوعی دیگر از این بیماری میشوند که با خارش و التهاب پوستی همراه است.

روغن نعناع برای درمان ریزش مو سکه ای

روغن نعناع یکی از بهترین درمان های طب سنتی برای کچلی ریش است. این روش درمانی می تواند فعالیت قلیایی فسفاتاز (ALP) (آنزیمی را که رشد مو را کنترل می کند) را افزایش دهد. همچنین گردش خون را در پوست صورت افزایش میدهد و به بهبود پوست و مو کمک می کند.

ریزش موی سکه ای

همچنین بهتر است این نکته را بدانید که اثر روغن نعناع بر روی سر ، به اندازه مینوکسیدیل است. تصور کنید که چه کاری می تواند برای ریش شما انجام دهد!

روغن اسانس اسطوخودوس درمان گیاهی کچلی ریش

فولیکول های سالم به معنای رشد منظم مو است. به لطف روغن اسانس اسطوخودوس شما می توانید به سلامت فولیکول ها موی خود کمک کنید. این ماده طبیعی رشد مو را افزایش می دهد و به درمان کچلی ریش بر اثر اتهاب پوستی کمک میکند.

ریزش موی سکه ای

این ماده موجب کاهش سلول های ماست سل میشود ، که یکی از دلایل اصلی التهاب صورت است. که می تواند چرخه عمر فولیکول های مو را کوتاه و باعث ریزش مو شود.

خوشبختانه ، روغن اسطوخودوس یک ماده ضد التهابی قدرتمند است ، بنابراین سلول های ماست نمی توانند برای شما دردسر ساز شوند.

بَره‌موم یکی از بهترین روش های درمانی ریزش مو سکه ای

بره موم ماده ای مانند رزین است که در جوانه های درخت یافت می شود. زنبورها این ماده را جمع می کنند و از آن به عنوان چسب استفاده می کنند. مانند عسل ، بره موم برای پوست بسیار مفید است.

درمان کچلی ریش

بره موم حاوی پلی فنول ها و فلاونوئیدها  است ، که فولیکول های مو را احیا میکند. این ماده همچنین دارای خواص ضد التهابی است. بنابراین اگر کچلی ریش شما از التهاب پوستی است ، این ماده برای شما معجزه میکند. این محصول از زنبور عسل دارای خاصیت ضد قارچی است که آن را به یک داروی طبیعی برای ریزش مو سکه ای تبدیل می کند.

ریشه جینسینگ درمان ریزش موی سکه ای ریش

آنزیمی به نام آلفا-۵ ردوکتاز وجود دارد که موجب کچلی ریش میشود. این عامل تستوسترون را به دی هیدروتستوسترون (DHT) تبدیل میکند. یک آندروژن که باعث ریزش مو می شود.

درمان کچلی ریش

خوشبختانه ، ریشه جینسنگ می تواند فعالیت ۵-آلفا ردوکتاز را متوقف کند. هنگامی که ۵-آلفا ردوکتاز مسدود شود ، احتمال رشد مو زیاد میشود. مانند روغن نعناع ، جینسنگ یک جایگزین ارزشمند برای ماینوکسیدیل است. گذشته از جینسنگ تازه ، می توانید این ماده ارزشمند را به شکل چای ، قرص یا روغن استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین روش های طبیعی افزایش سرعت رشد مو سر در یک هفته را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما امروز در این مطلب آی آر میکس سعی داشتیم تا درمان هایی طبیعی برای ریزش موی سکه ای یا کچلی ریش را ارائه دهیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آنرا با ما و دیگران در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. mino گفت:
    0

    بسیار عالی مورد استفاده قرار گرفت

  2. دنیا گفت:
    0

    مطلب جالب و خوبی بود و موفق باشید و خسته نباشید

تبلیغات متنی