Does Eyebrow Tattooing is Harmful

آیا تتو ابرو ضرر دارد ؟ ۸ چیزی که باید قبل از تتو ابرو بدانید

۶
آیا تتو ابرو ضرر دارد ؟ ۸ چیزی که باید قبل از تتو ابرو بدانید
نمره 3.5 از 12 رای

میکروبلاستیک یک تکنیک خال کوبی نیمه دائمی است که باعث می شود در ابروی شما خط هایی به شکل مو ایجاد شود تا فضای خالی بین ابرو را پر کند. هدف این کار این است که تا شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بری مداد یا ژل های گران قیمت نداشته باشید. اما قبل از این که بخواهید ابروی خود را تتو کنید باید یک سری نکات را راجب تتو ابرو بدانید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید

نکاتی که قبل ار تتو ابرو باید بدانیم کدام است؟

 ? Does Eyebrow Tattooing is Harmful

ما برای گرد آوری این نکات از دکتر ها و تتو آرتیست ها معروف در این زمینه اطلاعاتی جمع آوری کردیم. اگر شما قصد انجام تاتو ابرو را دارید پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید زیرا به سوالات رایج در این زمینه مانند آیا تتو ابرو درد دارد یا اینکه آیا تتو ابرو دائمی است ؟ پاسخ خواهیم داد.

۱- آیا تتو ابرو دائم است؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ، تاتو ابرو نیمه دائم است. بنا به گفته تتو آرتیست معروف Tai : تاتو ابرو بر خلاف تتو بدن دائمی نیست و جوهر آن بعد از مدت دو تا سه سال توسط سیستم ایمنی از بدن شما خارج میشود ، مدت زمان ماندگاری تاتو ابرو به شیوه زندگی و رژیم غذایی شما بستگی دارد. از جهاتی این ویژگی میتواند خوب باشد. زیرا در صورتی که از مدل ابروی خود راضی نبودید نیازی به لیزر کردن برای از بین بردن آن ندارید.

۲- چند جلسه برای تتو ابرو نیاز است؟

بنا به گفته Tai : به طور معمول هر فردی نیاز به دو جلسه برای تتو ابرو دارد ، جلسه دوم چهار هفته بعد از جلسه اول خواهد بود. زیرا بسته به نوع پوست ، ابرو ممکن است مقداری از جوهر را پس بزند و در بعضی موارد نتیجه کار آن چیزی که فرد میخواهد نمیشود.

تتو ابرو

۳- آیا جنس و نوع پوست در تتو ابرو اهمیت دارد؟

بله ، بنا به گفته Tai : پوست های چرب دشوارترین نوع پوستی است که می توان با آن کار کرد ، تای همچنین توضیح داد که ، این افراد در معرض خطر پس زدن جوهر از پوست و همچنین هیدراتاسیون رنگدانه هستند. این حالت موجب پخش شدن جوهر در پوست میشود. که شکل ظاهری ابرو را خراب میکند.

تتو ابرو

۴- تاتو ابرو میتواند چندین ساعت طول بکشد!

بنا به گفته تاتو آرتیست معروف تای : ترسیم ابرو به تنهایی فقط دو ساعت طول می کشد. زیرا نقاشی خسته کننده ترین بخش کار است. زیرا خیلی طول می کشد تا تتو آرتیست بفهمد که مشتری به دنبال چه مدل ابرویی است.

۵- ممکن است ابرو ها یکسان نشوند

این نکته را باید در نظر داشته باشید که تتو ابرو یک کار بسیار حساس است و زیبایی ابرو نقش مهمی در شکل ظاهری شما دارد. پس بهتر است اینکار را پیش شخصی حرفه ای انجام دهید تا نتیجه کار مورد پسند شما باشد.

۶- آیا تاتو ابرو درد دارد؟

میکروبلاستیک یک خالکوبی بر روی صورت شما است ، پس باید انتظار در کشیدن را داشته باشید. اما تتو آرتیست میتواند از یک نوع لیدوکائین مخصوص تتو کار ها برای کاهش درد شما استفاده کند.

۷- آیا بعد از یک هفته ابرو ها کم رنگ میشوند؟

اگر بعد از اتمام کار ابرو های شما بیش از حد پر رنگ شدند ، نگران نباشید زیرا بعد از یک هفته ابرو ها رنگ طبیعی خود را به دست می آورند و از شدت رنگ آن کاسته میشود.

تتو ابرو

۸- آیا تتو ابرو برای بدن ضرر دارد؟

خطرات ناشی از تاتو ابرو با هر نوع خالکوبی دیگر یکسان است: عمدتا خطر عفونت یا واکنش های آلرژیک ، که هر یک از آنها می تواند منجر به زخم های دائمی یا التهاب های مداوم از جمله ریزش موی ابرو شود.

مطلب پیشنهادی : آموزش ۴ روش خالکوبی روی بدن و دست با آفتاب در خانه

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب سعی داشتیم تا نکاتی در زمینه تتو ابرو با شما دوستان درمیان بگذاریم، اگر سوالی داشتید که پاسخ آن در این مطلب موجود نبود یا نظری راجب این مطلب داشتید، آنرا با ما و دیگران در بخش نظرات و پیشنهادت در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۶ دیدگاه

  1. ninichic گفت:
    -1

    سلام
    جامع و عالی بود ممنون

  2. تینا گفت:
    3

    مررسی عزیزم عالی بود
    جواب خیلی سوالامو که آرایشگرا نمی دن گرفتم
    مررسی

  3. sina گفت:
    0

    مرسی عالی عالی بود

    خیلی عالی بود

  4. mino گفت:
    1

    سلام
    مرسی برای این مطلب
    خیلی خیلی جالب بود
    امید وارم بازم مطلب بزارید

  5. دنیا گفت:
    0

    بسیار جامع و عالی بود این مطلب

  6. دنیا گفت:
    -1

    خیلی کاربردی و جامع بود و موفق باشید

تبلیغات متنی