کاندوم تاریخ گذشته

آیا کاندوم تاریخ مصرف دارد؟ از کجا بفهیم کاندوم سالم است

۵
آیا کاندوم تاریخ مصرف دارد؟ از کجا بفهیم کاندوم سالم است
نمره 3.4 از 10 رای

بله کاندوم تاریخ مصرف دارد و منقضی می شود و استفاده از کاندومی که تاریخ انقضای آن گذشته باشد می تواند تأثیر آن را تا حد زیادی کاهش دهد. کاندوم هایی که تاریخ انقضای آن گذشته باشد اغلب نازک و ضعیف تر و احتمال پاره شدن آن بیشتر است. که پاره شدن کاندوم شما را در خطر بیماری های مراقبتی و بارداری ناخواسته قرار میدهد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به سوالات شما در زمینه تشخیص سلامت کاندوم قدیمی پاسخ دهیم.

آیا استفاده از کاندوم تاریخ گذشته ضرر دارد؟

اگر کاندوم تاریخ گذشته در فضایی خنک و خشک همانند یخچال نگهداری شده یاشد ، استفاده از آن نسبتا بی خطر بوده و ضرر ندارد. اما اگر حق انتخاب بین کاندوم سالم و تاریخ مصرف گذشته دارید بی شک کاندوم سالم را انتخاب کنید. زیرا اگر کاندوم تاریخ گذشته پارگی یا سوراخ سطحی داشته باشد ، بر اثر ساییدگی آلت با واژن پاره و موجب بیماری های مقاربتی و حاملگی ناخواسته میشود.

چرا کاندوم تاریخش میگذرد؟

کاندوم نیز مانند دیگر محصولات پزشکی منقضی میشود. اما عوامل خاصی بر سرعت انقضای آن تاثیر دارد. برای جلوگیری از انقضای کاندوم آنرا در جیب شلوار ، کیف پول یا جعبه نگه داری نکنید زیرا گرما و رطوبت روند انقضای آن را سریع تر میکند. بهترین مکان برای نگهداری کاندوم یخچال است ، زیرا فضای سرد و خشک دارد. 

آیا استفاده از کاندوم تاریخ گذشته ضرر دارد

ما در مطالب پیشین آی آر میکس پاسخ رایج ترین سوالات جنسی زنان در مورد نزدیکی ، روابط زناشویی و دخول را ارائه کرده ایم ، اگر در این زمینه سوال یا مشکلی دارید به این مطلب نیز سر بزنید.

آیا جنس یا برند کاندوم تاریخ گذشته مهم است؟

اگر کاندوم در بهترین شرایط ممکن نیز نگهداری شود همچنان تاریخ انقضای آن تحت تأثیر موادی است که در ساخت آن به کار رفته. کاندوم های لاتکس و پلی اورتان بیشترین عمر مفید را در بین کاندوم ها دارند.

این نوع کاندوم ها می توانند تا پنج سال دوام بیاورند و در مقابل ساییدگی نیز مقاوم تر هستند. همچنین کاندوم های ساخته شده از نوع لاستیک مصنوعی با نگهداری مناسب می توانند تا سه سال دوام بیاورند. که در ایران بیشتر کاندوم های موجود در بازار از این جنس هستند.

از کجا بفهیم کاندوم سالم است؟

تنها را تشخیص کاندوم تاریخ گذشته از روی تاریخ انقضایی است که بر روی جعبه وجود دارد. بهتر است پس از خریداری کاندوم به همراه جعبه آنرا در محلی سرد و خشک نگهداری کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات جامعی در زمینه کاندوم تاریخ گذشته در اختیار شما قرار دهیم ، اگر سوالی داشتید که پاسخ آن در این مطلب موجود نبود یا نظری راجب این مطلب داشتید، آنرا با ما و دیگران در بخش نظرات و پیشنهادت در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۵ دیدگاه

  1. دنیا گفت:
    1

    خیلی جالب و خوب بود و موفق باشید و خسته نباشید

  2. دنیا گفت:
    2

    بسیار عالی و خوب بود و موفق باشید و خست هنباشید

  3. دنیا گفت:
    1

    خیلی خوب و جالب بود و موفق باشید و خسته نباشید

  4. دنیا گفت:
    -1

    بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

  5. یاسین گفت:
    0

    بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید و خوب بود

تبلیغات متنی