چند درصد احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد؟

پاسخ ۲۷ سوال رایج در مورد احتمال بارداری،جلوگیری از حاملگی و روش های جلوگیری در رابطه جنسی

۲۶۰
پاسخ ۲۷ سوال رایج در مورد احتمال بارداری،جلوگیری از حاملگی و روش های جلوگیری در رابطه جنسی
نمره 3.2 از 38 رای

در ادامه پاسخ این سوال متدوال زندگی زناشویی از جمله احتمال حاملگی، اقدامات قبل از بارداری و.. را از دید دکتر ها و متخصصان این زمینه بررسی میکنیم

در این مقاله سعی شده است به سوالاتی نظیر احتمال حاملگی بدون دخول،احتمال حاملگی با پیشاب،احتمال حاملگی بعد از پریود و در زمان پریود و زمان قاعدگی خانم ها، احتمال حاملگی با کاندوم و.. پاسخ داده شود.

در این مطلب میخوانید: پنهان

۱- اگر آمیزش جنسی تنها چند ثانیه طول بکشد، باز هم امکان باردارشدن وجود دارد؟

هر زمان آلت مردانه با محدوده واژن در تماس قرار گیرد، شانس باردار شدن وجود دارد. اگر چه احتمال آن به اندازه هنگامی نیست که که انزال کامل صورت می‌گیرد، اما به هر حال احتمال باردار شدن وجود دارد.

۲ – آیا با مایع پیش انزال هم امکان باردار شدن هست؟

مایع پیش?انزال همان مایع شفافی است که پیش از انزال از آلت مردانه تراوش می‌کند. بیشتر مردها کنترلی روی آن ندارند و تراوش آن را احساس هم نمی‌کنند. این مایع دارای تعدادی اسپرم است پس می‌تواند بارداری ایجاد کند.

۳ – اگر ارگاسم (ارضای جنسی) در زنان رخ ندهد، امکان باردار شدن از بین می‌رود؟

خیر، بارداری می‌تواند بدون رخ دادن ارگاسم پیش آید. ارگاسم به تخمک و بارور شدن آن ربطی ندارد و نقش آن تقویت حرکت مکشی لوله‌های فالوپ است.

۴ – آیا اسپرم قابلیت نفوذ از پارچه یا لباس را دارد؟

برخی کارشناسان می‌گویند اگر لباس کاملا آغشته به اسپرم شود و با واژن خانم در تماس قرار گیرد، احتمال بسیار ضعیفی برای باردار شدن وجود دارد. تاکنون بررسی‌های دقیق و خاصی در این باره انجام نشده است. اگر چه این احتمال اندک است، در صورت شک داشتن به تماس با اسپرم، بهتر است از قرص‌های پس از نزدیکی (قرص ضد بارداری اورژانس) استفاده کنید.

۵ – آیا در صورت آمیزش جنسی در آب، ممکن است یک خانم باردار شود؟

بله، زیرا هنگام دخول، اسپرم در محدوده واژن قرار می‌گیرد و وجود آب خارج از بدن، تداخلی در بارداری ایجاد نمی‌کند.

۶ – اگر انزال در آب انجام شود (نه داخل واژن)، باز هم امکان بارداری وجود دارد؟

امکان اینکه اسپرمی به آن کوچکی بتواند در حجم آب یک استخر، وان حمام و… شنا کند و خودش را به واژن برساند و بارداری رخ دهد، بعید به نظر می‌رسد. اگر انزال در آب ولرم اتفاق بیفتد، اسپرم فقط چند دقیقه می‌تواند زنده بماند و اگر در آب استخر دارای موادشیمیایی، حباب یا سایر مواد رخ دهد، چند ثانیه زنده می‌ماند.

۷ – آیا زودتر به ارگاسم رسیدن خانم‌ها یا همسرانشان، برتوانایی باردار شدن تاثیری دارد؟

پژوهشگران نشان داده‌اند اگر خانم‌ها پس از همسرشان به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند، شانس باردارشدن افزایش می‌یابد زیرا هنگام ارگاسم ته رحم و گردن رحم به جنبش درمی‌آید و اسپرم‌ها را به سمت رحم می‌کشاند. این امر باعث می‌شود مقادیر بیشتری اسپرم به سمت لوله‌های فالوپ (جایی که بارور شدن رخ می‌دهد) حرکت کنند. ولی روی تخمک‌گذاری یا بارور شدن تخمک نقشی ندارد.

۸ –  آیا استرس و نگرانی تاثیری بر توانایی باردارشدن دارند؟

آرامش، می‌تواند شانس باروری را افزایش دهد. اگر می‌خواهید باردار شوید، نخستین و بهترین کار داشتن استراحت است. اگر ماه‌هاست درجه حرارت بدنتان را برای پیش‌بینی روز تخمک‌گذاری و بهترین زمان بارداری می‌گیرید، یکی، دو ماه استراحت کنید و بگذارید همه‌چیز روند طبیعی خودش را طی کند. گاه بهترین راه، دست کشیدن از تلاش و سعی زیاد است.

۹ – آیا زمان و ساعت نزدیکی، تاثیری بر بارداری دارند؟

در حقیقت چندان فرقی نمی‌کند که در چه ساعت و زمانی نزدیکی داشته باشید. مهم‌ترین مساله وجود اسپرم در لوله‌های فالوپ هنگام تخمک‌گذاری است. البته پژوهش‌هایی نشان داده‌اند که مثلا تخمک‌گذاری در بهار، بیشتر نزدیک به سپیده‌دم رخ می‌دهد.

۱۰ – آیا استفاده از دوش واژینال پیش از نزدیکی مجاز است؟

این دوش‌ها توصیه نمی‌شوند مگر آنکه ماما به دلیلی آن را توصیه کرده باشد. دوش‌ها با شستن مایع مفید گردن رحم، باعث کاهش میزان بارداری می‌شوند. ضمنا درباره ارتباط دوش‌ها با برخی عفونت‌ها و سرطان‌ها هنوز شبهه‌هایی وجود دارد.

روشهای جلوگیری از حاملگی

 ۱۱- سلام ،من ۲۵ سالمه و حدود ۲ و نیم ساله که ازدواج کردیم ولی فعلا قصد بارداری ندارم اما اطرافیان به من می گویند که جلوگیری طولانی مدت باعث نازایی میشود و این مرا نگران می کند به نظر شما مشکلی به وجود می اید ممنون میشم راهنمایی کنید.

کاربر گرامی پیشگیری از بارداری با روشهایی  مانند کاندوم و قرصهای پیشگیری از بارداری که اثار طولانی مدتی در توقف تخمک گذاری ندارند. و یا استفاده از روش طبیعی یا پرهیز هیچکدام مانع بارداری شما در اینده نخواهد شد. ولی موضوع مهم این است که بسیاری از زوجها تا وقتی از روشهای پیشگیری از بارداری استفاده می کنند .در واقع ظرفیت باروری خود را امتحان نکرده اند.  بنابراین پس از قطع روش و  اقدام برای بارداری با وجود تلاش متوجه می شوند که بارور نمی شوند و اطرافیان و خودشان عدم باروری را به استفاده طولانی مدت از یک روش پیشگیری از بارداری نسبت می دهند.

در حالی که اگر  خانمهاپیش از استفاده از روش پیشگیری از بارداری از سلامت باروری خود با بررسی تخمک گذاری و منظم بودن پریودها- و نیز شکل نرمال بخشهای داخلی سیستم باروری مانند رحم و لوله ها مطمئن شده و در طی این مدت از بروز  و مزمن شدن هر عفونت سیستم باروری پیشگیری کرده و انها را درمان کنند. و اقایان نیز از توانایی نعوظ- انزال و کیفیت مناسب مایع منی با یک ازمایش اسپرماتوگرام مطمئن شوند می توانند با خیال راحت تا مدتی که می خواهند از روشهای کم خطر پیشگیری از بارداری مانند قرصها و کاندوم با توجه به  شرایطشان استفاده کنند.

به خاطر داشته باشید بهترین زمان برای باروری برای خانمها ۲۰ تا ۳۵ سالگی است. پس از این مدت ذخایر تخمدانی به تدریج کاهش خواهد یافت و احتمال بروز برخی بیماریهای ژنتیکی در جنین و نیز بروز عوارض بارداری در مادر نیز افزایش می یابد.

۱۲- سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم بسته دوم قرص جلوگیری تموم شده الان می تونم با خیال راحت بدون ترس از بارداری و روش کمکی دیگر با همسرم نزدیکی داشته باشم؟

کاربر گرامی، اثر قرصهای پیشگیری از بارداری پس از یک دوره مصرف در ماه بعد قابل اعتماد است.

۱۳ – با سلام من و همسرم باهم نزدیکی داشتیم و بعد از اون من عادت ماهانه شدم . آیا بازم امکان داره که من باردار باشم؟

کاربر گرامی، در صورتی که پس از امیزش پریود شده اید دیگر خطر بارداری در آ ن سیکل گذشته است. ولی در دور بعد در صورتی که مایل به بارداری نیستید باید از یک روش پیشگیری  مطمئن استفاده کنید.

۱۴ – ایا امکان بارداری با وجود سالم بودن پرده بکارت وجود دارد؟

کاربر گرامی، باکره بودن مانعی برای بارداری نیست. در صورت برقراری رابطه زناشویی بدون پیشگیری در صورتی که تمایلی به بارد اری ندارید، حتما از یکی از زوشهای اورژانس استفاده کنید.

۱۵ – ایا ممکن است که با وجود پریود شدن باردار باشم. بعضی ها می گویند  من با وجود  پریود شدن باردار بوده ام؟ من هم می ترسم با وجود پریود شدن باردار باشم؟

کاربر گرامی ، این احتمال بسیار کم است. در برخی از خانمهای چندزا دوره هایی از خونریزی  در اوایل بارداری نیز گاهی اتفاق می  افتد که معمولا کیفیت پریود را ندارد در مورد شما و هر خانمی که از به صورت منظم پریود می شوید  و کیفیت پریودتان نیز شمابه دفعات قبل بئده است این احتمال تقریبا نزدیک به صفر است در صورت شک به بارداری در زمان تعویق پریود بهترین کار انجام آزمایش خون بارداری است.

۱۶ – بهترین زمان برای انجام آزمایش بارداری  پس از امیزش چه زمانی است؟ من  روز پس از نزدیکی از بی بی چک استفاده کردم منفی بود؟

کاربر گرامی بهترین زمان برای انجام آزمایش خون بارداری حداقل ۱۰ روز پس از آمیزش است.. بی بی جک تست غیر دقیق است . فقط در زمان تقریبی پریود بعدی می تواند با اطمینان نه چندان بالایی( عملا حدود ۱۵ درصد) بارداری را تاییدیا رد  کند.

۱۷ – در دور اول مصرف قرصهای پیشگیری از بارداری  یک بار امیزش بدون پیشگیری داشته ام ایا امکان بارداری وجود دارد؟

کاربر گرامی، اثر پیشگیری از بارداری قرصهای پیشگیری از بارداری در دور اول مصرف قرصها چندان قابل اعتماد نیست برخی منابع این عدم دقت را منحصر به یک کفته اول مصرف قرص می دانند با اینحال استفاده از یک روش  کمکی در دور اول مصرف قرصها پیشنهاد می شود.  در صورتی که به بارداری شک دارید در صورت تعویق پریودتان در این دوره آزمایش بارداری بدهید.

۱۸ – برای تعیین زمان تخمک گذاری از چه روشی استفاده کنم آیادرصورتی که سیکلی بدون تخمک گذاری باشدبازهم تغییرترشحات ازرقیق به سفیده تخم مرغی ایجادمیشود؟

با ترشح هورمون پروژسترون پس از تخمکگذاری تغییراتی در کیفیت ترشحات  به شکل سفیده تخم مرغ ایجاد می شود. این مطلب در سایت بخش روشهای تعیین جنسیت جنین نیز آمده است . در سیکلهای بدون تخمک گذاری ممکن است این تغییرات رخ ندهد. به خاطر داشته باشید با اقدام برای بارداری این ترشحات تغییر قابل ملاحظه ای نمی کنند بنابراین نمی توان از تغییر ظاهر آن به بارداری پی برد.

۱۹ – آیادرست است  که بعد ازنزدیکی جهت بارداری دریک ماه هورمونها به هم میریزد؟؟ حتی Tsh?

کاربر گرامی، بی نظمی هورمونی همزمان با اقدام برای بارداری مساله اثبات شده ای نیست گرچه به صورت تجربی در خانمهایی که برای بارداری اقدام می کنند درجاتی از بی نظمی پریود مشاهده می شود.

۲۰ – دوره هایم ۲۸ تا ۳۲روزه است.پیشنهادمی فرماییدازچه روز تا چه روزی اقدام برای بارداری داشته باشم؟؟ فعلا۹،۱۲،۱۴،۱۶،۱۸دوره ام رااقدام داشتم.نمی دانم تا کی ادامه دهم؟؟

کاربر گرامی، با توجه به طول سیکلتان بهترین روش استفاده از تست ال اچ یا تست تخمکگذاری است که در  واژه نامه باروری روش استفاده از آن آمده است.  در این صورت معمولا از  روز ۱۲ سیکل به بعد می توانید از این تست استفاده کنید و  پس از مثبت شدن تست در روز بعد برای بارداری اقدام کنید.  پیسنهاد می شود حداقل فاصله بین  آمیزش برای بچه دار شدن ۳۶ ساعت یکبار باشد.

۲۱ – من یکی دو روز مونده به پریودم بعد از رابطه با همسرم بخاطر احتمال ورود منی بلافاصله ۴قرص ال دی و ۱۲ساعت بعد هم۴تا دیگه خوردم .میخواستم بدونم پریودم حداکثر چند روزعقب میفته؟و اگه تا چند وقت پریود نشم باید تست بدم؟ من بار اول بود  که از این قرصها استفاده می کردم.

کاربر گرامی، یک هفته تا ۱۰ روز پس از اخرین قرص ال دی معمولا پریود می شوید اگر پس از این مدت پریود نشدید. باید ازمایش خون بارداری بدهید

۲۲ – چند سوال داشتم که خواهش می کنم سریع و لطفا کامل جواب دهید.در صورت ضرورت در به تاخیر انداختن پریود به شیوه ی مصرف قرص،جلو انداختن پریود برای بدن کمتر ضرر دارد یا عقب انداختن پریود؟اگر من بخواهم ۲ هفته پریودم را جلو بیاندازم باید از چه قرصی که کمتر عارضه داشته باشد،با چه مقدار و برای چه مدت استفاده کنم؟بعد از اینکه پریودم با تاخیر انجام شد،از ماه های بعدی پریودهای منظم ۲۸ روزه که قبلا داشتم انجام می شود یا بی نظمی در پریودهایم رخ می دهد؟این کار در باردار شدنم اشکالی ایجاد نمی کند؟.

کاربر گرامی

۱-در مورد جلو انداختن پریود تضمین زیادی برای پریود نشدن در موعد مقرر نیست. ولی در روش به تاخیر انداختن اطمینان بیشتری وجود دارد.

۲- هر دو روش با توجه به اینکه مستلزم استفاده از هورمون با مقادیر بیشتر است می توانند برای بدن مضر باشند بنابراین ابتدا باید مشخص شود که شما شرایط استفاده از قرصهای پیشگیری از بارداری را دارید. عوارض مصرف قرصها با این روش تشدید می شوند مثلا احتمال بروز لخته های خونی- ترومبوز و سکته ها افزایش می یابند. ۲- می توانید از قرصهایی با ترکیبی مشابه ال دی در سیکل قبل از سفر استفاده کرده و تا زمان پایان سفر  حتی در زمان  احتمالی پریود بسته  بعدی را بدون قطع بخورید و پس از بازگشت قرصها را قطع کنید.

۳-معمولا ۱ هفته تا ۱۰ روز پس از قطغ قرص  خونریزی خواهید داشت و  در سیکل بعد درجاتی از بی نظمی پریود را تجربه خواهید کرد. که تا ۱-۲ سیکل طول می کشد.  اثار طولانی مدت بر باروری فرد با این روش گزارش نشده ولی این روش حداکثر برای یک نوبت در سال و ان هم پس از کنترل تمام شرایط مصرف قرص باید انجام شود.

۲۳ – خانم دکتر بعضیها به من می گویند استفاده از کاندوم باعث کم میلی شوهرم می شود. خودم هم احساس می کنم میل همسرم برای امیزش  کم شده  نمی دانم علتش چی هست؟ایا استفاده از کاندوم ویا قرصهای پیشگیری از بارداری به مدت طولانی باعث خشک شدن ویا تنبلی رحم می شود؟- آیا استفاده زیاد از کاندوم باعث تنبلی رحم برای بارداری می شود یا خیر؟

کاربر گرامی

۱- برخی از مردان استفاده از کاندوم به دلیل کاهش حس در طی آمیزش، ترجیح نمی دهند با این حال انواع مختلف کاندومها برای لذت بیشتر وجود دارد که برخی از انها می تواند برای درمان انزال زودرس  نیز تاحدودی موثر باشد. گذشته از آن، علت کاهش میل در مردان می تواند مشکلات ارتباطی با همسر و یا مشکلات روانی مانند افسردگی باشد. گاهی کاهش هورمون تستوسترون و یا داروهای مورد استفاده نیز با میل جنسی تداخل دارند. بررسی  ابتدایی توسط یک روانپزشک و یا ارولوژیست قابل انجام است.

۲- خیر رحم اصلا تنبل نمی شود چون یک عضو  ماهیچه ای است که کار خاصی جز نگهداری  جنین انجام نمی دهد . تخمدانها  گاهی به صورت منظم تخمک گذاری نمی کنند که به  این وضعیت تنبلی تخمدان نیز گفته می شود و هیچ ارتباطی با روش پیشگیری مانند کاندوم ندارد.

۲۴ – سلام من با همسرم رابطه داشتم اما دخول نداشتیم شک دارم .اما قرص LD مصرف کردم به روش اورژانسی اما اشتباها به جای ۴ قرص ۲ قرص ۱ ساعت بعد و دو قرص هم ۱۲ ساعت بعد مصرف کردم آیا احتمال حاملگی وجود دارد؟

کاربر گرامی روش اورژانس را به اشتباه مصرف کرده اید. بنابراین احتمال بارداری افزایش می یابد فعلا از هیچ دارویی استفاده  نکنید و منتظر پریودباشید در صورتی که  پریودتان به تعویق افتاد آزمایش خون بارداری بدهید.

۲۵ – سلام.من ۲۵ ساله و متاهل هستم.نزدیکی محافظت نشده داشتم و ۱۲ ساعت بعدش ۲تا قرص ال دی خوردم. حدود ۲۰ ساعت بعد دوباره ۲ ال دی خوردم. ۳روز بعد دوباره نزدیکی داشتم و ۱۲ ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و ۱۲ ساعت بعدش یکی دیگه. الان ۳روز از آن میگذره و همینطور پریودم ۲ روزه که عقب افتاده .ممکنه حامله شده باشم .خیلی نگرانم.

کاربر گرامی استفاده از ۲ دوره روش اورژانس در یک سیکل اشتباه بوده است.پس از یک دور مصرف قرصهای اورژانس در یک سیکل باید منتظر خونریزی باشید ودر طی این مدت از یک روش پیشگیری مانند کاندوم استفاده کنید.در صورت تعویق پریود می توانید آزمایش خون بارداری بدهید .

۲۶ – ایا مایع پیش از منی نیز موجب بارداری می شود؟

بلی، مایع پیش از منی نیزممکن است حاوی اسپرم باشد. بنابراین در صورتی که مایل به بارداری نیستید از یک روش پیشگیری مطمئن استفاده کنیدو یا کاندوم را پیش از نعوظ استفاده کنید.

۲۷ – با سلام و احترام میخواستم بدونم نزدیکی در مدت زمان ۷ روز استراحت در مصرف قرص ال دی، نیاز به پیشگیری دارد یا خیر؟ با تشکر.

کاربر گرامی، گرچه احتمال بارداری در یک هفته باقی مانده اولین  سیکل مصرف قرص بسیار کم است.ولی در اولین سیکل در ۷ روز استراحت نیز بهتر است از یک روش کمکی همراه با قرص استفاده کنید ولی پس از آن در سیکلهای بعدی نیازی به پیشگیری اضافه ندارید.

به نقل از هفته نامه سلامت و پزشک آنلاین

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲۶۰ دیدگاه

  1. انیتا گفت:
    8

    من سونوی ۶ هفته ام همه چیز خوب بود جنین قلب داشت بعد من هفته ۱۰جنین رو طبیعی سقط کردم ….طی بارداری همیشه لکه بینی داشتم اما دکترم گفت اشکال نداره مهم نیست….الان بهم گفته دوماه دیگه میتونی بارداربشی ایا به نظز شما ۲ماه دیگه میتونم باردارشم؟ چه آزمایش هایی رو انجام بدم تا این اتفاق دوباره برای من پیش نیاد؟الان ایا اسیدفولیک ۱ بخورم یا اسید فولیک ۵ ؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      -9

      متاسفانه قادر به پاسخ سوال شما نیستم .. برای گرفتن پاسخ به وب سایت های دکتران مراجعه کنید.

    • Mozhgan گفت:
      -7

      سلام، شما باید بری پیش یه متخصص، اگه قصد بارداری دارین سعی کنین ۳ ماه قبلش اسید فولیک ۱٪ مصرف کنین هر روز ۴۰۰ میکرو گرم یعنی نصف قرص،برای اینکه بارداری سالم داشته باشی و نیرو و ذخیره بدن خودت جبران بشه حداقل ۳ ماه بعد سقط باید باردار بشین، و تو بارداری بعدیتون حتماً غربالگری انجام بدین که مشکلات جنین کاملاً مشخص بشه

  2. فاطمه خانم گفت:
    0

    سلام و خسته نباشید
    من ماه قبل با نامزدم به مسافرت رفتم و برای اینکه پریود نشوم از ۳ روز قبل روزی دوتا قرص LD در فواصل زمانی ظهر و شب مصرف کردم و درشب سوم مصرف نزدیکی بدون دخول داشتیم و مایع منی هم با داخل واژن تماس نداشت در ضمن باکره هستم اما مایع منی در اطراف آلت خودم ریخته شد.در طی ۵ شب هرشب سکس داشتیم و چندبار مایع منی بصورت ناخواسته هم ریخته شد در روی آلتم و من همچنان هرشب و هر ظهر قرص LD استفاده میکردم و و دوشب بعد از اخرین رابطه ام مصرف قرص هارو قطع کردم و ۳ روز بعد هم پریود شدم.و سیکل این ماهم ۳۳ روز طول کشیده و هنوز هم پریود نشدم ایا باوجود پریود در سیکل قبلی و مصرف قرص LD امکان داره من باردار باشم؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      3

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  3. سوگند گفت:
    6

    سلام ببخشید من یه اتفاق برام افتاده که این چند مدت واقعا باعث نگرانیم شده
    من و نامزدم یک ماه پیش با هم رابطه داشتیم و اون مایع منی رو روی بین پاهای من ریخت ولی من همون شب عادت شدم و عادتمم مث همیشه منظم بود ولی الان پنج روز از وقت عادتم داره میگذره و استرس دارم به نظر شما امکان بارداری وجود داره؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  4. علیرضا قا گفت:
    -2

    من و همسرم رابطه جنسی داشته ایم . قبل از انزال از کاندوم استفاده می کنم . همسرم پریود منظم داره چند روزه که میگه داخل رحم حرکت حس مکنه و خیلی استرس داره . ممکنه حامله باشه ؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  5. فاطمه گفت:
    0

    با سلام خواهش میکنم جوابمو بدین خیلی نگرانم من دقیقا دو روز بعد از پریودی با نامزدم رابطه داشتم فقط در حد لاپایی دخول نکرده و پرده بکارت دارم پیش اب همسرم به دهانه آلت تناسلیم برخورد کرده میخواستم بپرسم احتمال حاملگی هست

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  6. یکی گفت:
    0

    سلام.من امروز رابطه بدون دخول داشتم،باکره هستم و نمیدونم مایع منی کجا ریخته شده.زمان پریودم ۲۰_۲۲ هرماه هست،آیا امکان بارداری وجود داره؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  7. yegane گفت:
    3

    سلام
    من برای اولین بار و همسرم بدون روش های پیشگیری رابطه داشتیم، با اینکه دخول کامل انجام نشد و انزال هم بیرون از واژن اتفاق افتاد خیلی نگران هستم، و وقتی در مورد نگرانیم از بارداری با همسرم صحبت میکنم عصبی میشه
    لطفا راهنماییم کنید، احتمال بارداری وجود داره؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  8. Sara گفت:
    1

    با سلام
    من یک هفته بعد از به اتمام رسیدن بسته ی کامل قرص ال دی نزدیکی از راه مقعد داشتم(البته بدون دخول) و الان بعد از گذشت ۶روز هنوز پریود نشدم.ایا امکان بارداری وجود دارد؟(من مجرد هستم)

    • دانیال مهاجر گفت:
      3

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  9. نارین گفت:
    0

    ببخشید من با نامزدم لاپایی داشتم اونموقع پریود بودم هم نوار بهداشتی داشتم هم شرت پام بود بنظرتون امکان داره حامله باشم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  10. سارا گفت:
    0

    سلام ، بعد از نزدیکی قرص لونژین استفاده کردم، بعد از ٧ روز پریود شدو اما روز قبل این پریود نزدیکی داشتم آیا احتمال بارداری وجود دارد؟ البته این نزدیکی بدون دخول بوده.

    • دانیال مهاجر گفت:
      1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  11. علی گفت:
    23

    اگر یک دختر باکره حامله شود و سپس سقط کند پرده اش از بین خواهدرفت؟؟

  12. امير گفت:
    1

    کسی که پرده بکارت دارد،پیش اب مرد در صورت هر گونه تماس الت تناسلی مرد و زن احتمال بار داری وجود دارد؟؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  13. مریم گفت:
    -2

    با سلام وخسته نباشید من ۵ سال که ازدواج کردم و رابطه ام با همسرم بطور طبیعی بوده و باردار نشدم و در این ۵ سال هیچ قرصی هم استفاده نکردم ولی به خاطر اینکه سفری در پیش داشتم از قرص ال دی یک هفته استفاده کردم در روز پنجم که قرص استفاده میکردم با همسرم رابطه داشتم ولی جلوگیری نکردم ولی چند ساعت بعد تقریبا ۷ ساعت بعد از دوش واژینال استفاده کردم ولی از روزه هفتم به بعد قرص نخوردم الان ۴ روزه که قرص نمی خورم آیا احتمال داره که باردار باشم لطف میکنید راهنمایی کنید باید چی کار کنم از کجا بفهمیم که باردار هستم یا نه آیا بیبی چک نشون میده از روز چندم باید بفهم که باردارم الان چند روز ه که شکمم حالتهای خوبی نداره همش استرس دارم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  14. متين گفت:
    0

    سلام اقای دکتر ایا بدون عمل دخول و متاسفانه ریختن منی روی واژن و باکره بودن و همچنین پریود شدن در همان روز باعث حاملگی میشود یا خیر ممنون میشم زود جواب بدید

    • دانیال مهاجر گفت:
      3

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  15. مریم گفت:
    1

    سلام.میخواستم بدونم بدونه دخول و فقط با نزدیکی لاپا امکان بارداری وجود داره؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  16. ali گفت:
    0

    من حدود هشت روز پیش با نامزدم رابطه داشتم اما دخول نکردم چون باکره است یک بار ارضا شدم و یک بار دیگه هم چند دقیقه بعد شروع کردیم به لا پایی ولی مشکل جایی هست ک حدود ده روزه پریود نامزدم عقب افتاده پریود نمیشه هیچ جلوگیری هم واسه سکس نکردیم الان میخوام. اگه لطف کنید بگید چرا پریود نمیشه

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  17. نيكو گفت:
    0

    من ٢٧ ساله هستم می خواستم بدونم دو روز بعد از نزدیکی پریود شدم چند درصد احتمال باردارى هست؟همون روز قرص اورژانسی خوردم ولى الان متوجه شدم قرص تاریخ گذشته بوده.

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  18. زیور گفت:
    1

    سلام.ببخشید من یه رابطه داشتم ک شلوار و لباس زیر هم تن داشتم ولی مایع منی روی شلوارم ریخت.ایا احتمال بارداری وجود دارد؟بکارت دارم.
    حدودیک ساعت بعدازین ماجرا ۴تا قرص ال دی خوردمو بعداز ۱۲ ساعت ۴تا قرص ال دی دیگه.البته حدود ۱ساعت بعدش استفراغ کردم وبه همین دلیل مجددا حدود ۲ساعت بعد ۴تا قرص ال دی دیگه خوردم که بازم حدود نیم ساعت بعدش بالااوردم.
    احتمال بارداری وجود داره؟لطفا راهنمایی کنید

    • دانیال مهاجر گفت:
      1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  19. رضا گفت:
    0

    سلام من باهمسرم رابطه داشتم اما دخول انجام نشد وهمسرم بخاطر ترس از بارداری چندتا قرص خورد وخونریزی شدیدی داشت تا حدی که چندروز خونریزی داشت ایا احتمال دارد حامله باشد باتشکر

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  20. ندا گفت:
    -2

    با سلام دختره باکره .رابطه سکس لاپایی داشته و منی مرد روی بدن ریخته شده و بلافاصله شورت پوشیده شد که تمام شورت خیس شده احتمال بارداری هست ایا …دو روز بعد این سکس تاریخ عادت ماهانه بوده و پریودی صورت گرفته شد.ایا بارداری صورت میگیرد

    • دانیال مهاجر گفت:
      -3

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  21. وحيد گفت:
    1

    سلام خسته نباشید
    ببخشید امکان بارداری در دختران باکره وجود دارد؟!
    یا اگر قسمتی از منی روی واژن دختر باکره بریزه بازم امکان حاملگی هست؟!؟
    ممنون میشوم جواب بدین

    • دانیال مهاجر گفت:
      1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  22. مهرداد گفت:
    0

    با سلام
    من ۳هفته پیس با یه نفر سکس داشتم ولی بعد از سکس طرفم پریود نشده الان ۱ماه و نیم از زمان پریود قبلی می گذره و من مطمءن هستم که منی داخل ریخته نشده ممنون نیشم سریع جواب بدید که آیا انکان دارد طزف حامله شده باشد یا نه؟ و اینکه چه کاری باید انجام دهم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  23. khashayar گفت:
    17

    در جواب سوال ۲ که با مایع پیش انزالی احتمال بارداری هست در جواب سوال ۲ که با مایع پیش انزالی احتمال بارداری هست یا خیر!
    باید بگم که جوابی که برایش نوشته اید ساخته ی ذهن خود شمای نویسنده هست نه یک متخصص
    خواهش میکنم اطلاعات ندارید ننویسید
    مایع پیش انزال که اسپرم نه دارد و نه تولید میکند،
    اما زمانی این اتفاق میافتد که یک بار انزال صورت گرفته است و برای بار دوم درست است احتمال بارداری هست یا خیر!
    باید بگم که جوابی که برایش نوشته اید ساخته ی ذهن خود شمای نویسنده هست نه یک متخصص
    خواهش میکنم اطلاعات ندارید ننویسید
    مایع پیش انزال که اسپرم نه دارد و نه تولید میکند،
    اما زمانی این اتفاق میافتد که یک بار انزال صورت گرفته است و برای بار دوم درست است احتمال بارداری هست

  24. parisa گفت:
    0

    من دختری ۱۸ ساله هستم
    چند وقته پیش رابطه ای بدون دخول با دوست پسرم داشتم و او منی خود را روی آلت من ریخت و سریع پاک کردم.با توجه به اینکه من پرده دارم و دخول انجام نشده آیا حامله میشوم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  25. parisa گفت:
    16

    اگه احتمال بارداری هست؟چه کاری میتونم برای جلوگیری از. بعد از ۱ماه بکنم؟

  26. درسا گفت:
    6

    سلام و سپاس
    ممکنه بارداری در آ خرین روز سیکل ماهانه و حدودا ۱۴روز بعد از گذشت تخمک گذاری اتفاق بیفتد؟؟؟؟؟

  27. بهنوش گفت:
    0

    سلام،من با دوستم دقیقا روزی که پریودم تموم شد رابطه داشتیم نه کامل،وقتی آب اولیش اومد به اول آلت تناسلیم مالوند نه داخل بکنه،آیا احتمال حاملگی هست؟بی بی چک استفاده کنم دقیقه؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  28. Nadia گفت:
    2

    سلام من و همسرم هیچ نزدیکی نداشتیم میخواستم بدونم آیا هنگامی که منی روی ناف یا شکمم بریزه امکان بارداری هس؟با توجه به اینکه من روز بعد قرص LD مصرف کردم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  29. كيان گفت:
    0

    سلام
    من مى خواستم بدونم در حین خوردن قرصهاى دوره اى پیشگیرى احتمال پریود و خونریزى وجود داره ؟
    چون من الان ٢ هفته است که قرص پیشگیرى مى خورم و لکه دیدم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  30. مینا گفت:
    0

    سلام من چند روز بعد از رابطه بدون دخول در ۲ ماه اذر در صورتی که فقط پیش اب به واژنم تماس داشت پریود شدم اما این ماه بهمن پریود نشدم هنوز احتمال حاملگی هست؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  31. مریم گفت:
    0

    سلام من یه سوالی داشتم برام خیلی مهمه جوابش لطفا همینجا جوابشو برام بگین.من با نامزد تا حالا هیچ دخولی نداشتم یکهفته پیش بدون انکه دخولی صورت بگیره نزدیکی داشتیم و من نمیدونم که مایع منی روی واژن من ریخته شده یا نه و نامزدم میگه که توی دستمال کاغرذی ریخته .ایا با این شرایط امکان بارداری وجود داره یا نه؟البته خودمم همان موقع با دستمال واژنمو پاک کردم و بعد از نیم ساعت کامل شستم.

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  32. مریم گفت:
    0

    سلام من یه سوالی داشتم برام خیلی مهمه جوابش لطفا همینجا جوابشو برام بگین.من با نامزد تا حالا هیچ دخولی نداشتم یکهفته پیش بدون انکه دخولی صورت بگیره نزدیکی داشتیم و من نمیدونم که مایع منی روی واژن من ریخته شده یا نه و نامزدم میگه که توی دستمال کاغرذی ریخته .ایا با این شرایط امکان بارداری وجود داره یا نه؟البته خودمم همان موقع با دستمال واژنمو پاک کردم و بعد از نیم ساعت کامل شستم.لطفا سریع تر جواب بدید ممنون میشم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  33. Melika گفت:
    -1

    باسلام
    من و همسرم رابطه داشتیم امادخول نبوده منی هم اصلا نریخته روم . پیش اب را هم بعد ازاتمام رابطه کاملا پاک و بعدش ادرار داشتم و شستشو وپاک کردم درضمن یک یا دوروز بعد ازپاک شدن پریودم بود ایا احتمال بارداری وجوددارد

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  34. متین گفت:
    -1

    خانمم پنج روز پیش رابطه داشتیم ماهنوز نامزدیم
    یعنی عقدکرده ایم ولی دخول نبوده()خانمم باکره است() ولی مایع من روی پاهاش ریخته شده نزدیک التش

    اون خیلی استرس داره منم همینطور تورو خدا رود جواب بدین
    باید چکار کنیم برای اولین باره
    نمدونمیم باید دقیقا چکار کنیم
    خواهشا دقیقشو بگین خواهش میکن

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  35. مهدي گفت:
    1

    با سلام خسته مباشید
    ممنون میشم به سؤالم پاسخ دهید
    یه شب وقتی خواب بودم یه دفعه آبم اومد و من جلوی سوراخ التم را نگه داشتم و وقتی نگهش داشتم من خواب موندم اگه آبم به عقب برگشته باشه چی اتفاقی میفتد؟؟؟
    یه سوال دیگه أیا آب یک مرد از داخل الت به عقب برگشته باشد چه اتفاقی میفتد؟؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  36. Salar گفت:
    0

    سلام همسر من یک روزکه از زمان عادت ماهانگیش گذشته بود با من رابطه داشت و آب منی من در دخول همسرم ریخته شد آیا ممکن هست باردار باشد

    • Salar گفت:
      0

      آیا فقط با یکبار آمیزش امکان بارداری هست یا نه یا باید چند باری آب منیم در دخول همسرم ریخته بشه تا باردار بشه

      • دانیال مهاجر گفت:
        1

        سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

    • دانیال مهاجر گفت:
      1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  37. صادق گفت:
    1

    سلام خوبین.
    ببخشین من چون خانواده نامزادم مخالفت کرده بعداز نزدیکی با نامزادم قطره ای از منی خودم را برانگشت زدم و برسوراخ جلونامزادم گذاشتم آیا امکان بارداری وجود دارد؟توضیح بدین مرسی.

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  38. Rezvan گفت:
    0

    سلام
    من و نامزدم باهم رابطه ی جنسی سطحی داشتیم ولی حس کردم یکم از آبه نامزدم رو سطح ریخت اما دخول نداشتیم.۵روز قبلش قرص ال دی میخوردم که پریودنشم اون روز هم بعداز این اتفاق ۳تاال دی خوردم و قرص اورژانسی خوردم.احتمال بارداری هست؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  39. زهرا گفت:
    0

    لامن ایا امکان دارد ک مرد دست خورد را ب واژن خود بزند بعد واژن زن را بمالد و اگ دستش هم ب ابیک ازش اومده خورده باشه ایا امکان حاملگی است/

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  40. f گفت:
    1

    سلام
    من تازه با همسرم مقاربت کردم و در یکی دو باری که انجام دادیم همسرم نتوانسته دخول کامل را انجام دهد.چون برای من ایجاد درد می کند.میخواهیم برای بچه دار شدن اقدام کنیم و همسرم می گوید باید دخول کامل باشد تا بارداری شانس بیشتری داشته باشد .آیا این صحیح است و من برای دخول بدون درد باید چکار کنم ؟
    ممنون

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  41. f گفت:
    0

    با سلام
    اگر ممکن است طریقه دخول را به طور واضح توضیح دهید آیا برای دخول باید لب های آلت تناسلی زن با دست باز شود ؟ برای عادت کردن واژن به قطر آلت تناسلی مرد باید چطور عمل کرد تا دخول برای هر دو رضایت بخش باشد ؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  42. Noname گفت:
    1

    سلام خستنه باشید
    ببخشیدسوال ماین بود
    آیا با مایع پیش انزال مرد امکان بارداری توسط خانم درصورتی ک پرده بکارت آن سالم باشد حتی دخول هم نشده باشد دارد،چون هرماه تو چنین تاریخی پریود میشده الان نشده اگر دارد /راه حل زد بارداری آن هم بگید فقط خواهشن هرچه سریعتر باتشکر

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  43. sariiina گفت:
    0

    سلام،من با همسرم دوبارطی دو شب متوالی امیزش داشتیم دفعه اول بلافاصله بعد از نزدیکی ۲تا قرص ال دی مصرف کردم دفعه بعدی هم یکی، ۴روز بعد لکه بینی داشتم بعدش دیگه خون دیدم اما فقط یه روز بوود. میخاستم بدونم احتمال حاملگی هست؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  44. مخاطب گفت:
    -2

    سلام خسته نباشید من در روزهای اخر قاعدگی با همسرم رابطه داشتم اما همسرم ارضا نشد ولی مایع پیش از انزالی با الت تماس کمی داشت و یک روز بد از رابطه بازهم پریود بودم الان دو سه روزه بی اشتها شدم ایا احتمال بارداری وجود داره لطفا جوابمو خیلی سریع بدید در ضمن مطمعن نیستم که الت همسرم داخل واژن رفته باشه یا خیر

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  45. فرهاد گفت:
    0

    سلام و عرض ارادت

    آیا بدون برقراری ارتباط امکان حامله شدن از طریق کدام روشی وجود دارد؟ اگر بلی ! لطفن رهنمای ام کنید ممنون خواهم شد.

    سبز باشید

    • دانیال مهاجر گفت:
      1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  46. فرهاد گفت:
    0

    با عرض سلام و ادب
    می خواستم بدانم که چطور می شود بدون برقراری رابطه جنسی از طریق کدام روش دیگر حامله دار شد؟
    ممنون

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  47. الي گفت:
    0

    باسلام
    ببخشید من بیشتر از هفت هشت ماه ست که منظم پریود میشم،روزی که یاید طبق هر ماه پریود میشدم،با شوهرم نزدیکی داشتم که کمی از منی به داخل ریخت،از قرص اچ دی فقط تونستم دوتای اولش و بخورم دوتای بعدی و دو بار خوردم که هر دو بار و برگردوندم،یکی بعد از یک ساعت،یکی بعد از نیم ساعت،یک روز میگذره و پریو هم نشدم،احتمال بارداری وجود داره؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  48. رعنا گفت:
    0

    سلام خسته نباشید
    من ٢٢ سالمه و با همسرم رابطه ی بدون دخول ٩روز پس از سیکل پریودم داشتم و ناحیه ی واژینالی به مایع منی آغشته شده بود ،آیا احتمال بارداری وجود دارد؟؟؟ اگر جواب بله است برای جلوگیری چه اقدامی باید انجام بدم؟؟؟
    ممنون

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  49. Baran گفت:
    -1

    سلام من با نامزدم نزدیکی داشتم،و هنگام خارج شدن منی هیچ تماسی با هم نداشتیم و بعد از آن آلت تناسلیمون با هم برخورد داشته آیا بازم امکان حاملگی وجود دارد؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  50. civ گفت:
    2

    سلام.
    ایا در اولین نزدیکی و پاره شدن پرده بکارت، بدون استفاده از کاندوم در صورتی که منی در واژن ریخته نشود، احتمال بارداری وجود دارد؟ با کاندوم امکان دخول نبود. خونریزی زیادی هم در این زمان داشتم و از قرص استفاده نکرده بودم.

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  51. A گفت:
    1

    سلام ببخشید میشه یکم سریع جواب بدین… ایا فقط عشق بازی بدون دخول با وجود پرده بکارت منجر به حاملگی میشه؟ منی هم روی دستگاه تناسلی ریخته شده باشه…

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  52. پروانه گفت:
    0

    سلام من یه سوال دارم اگه دختری پنج روز بعد آخرین پریودی نزدیکی داشته باشه اونم به صورتی که مایع قبل منی مرد نه خود منی باهاش تماس پیداکنه امکان بارداریش هست الان سه روز از نزدیکی گذشته اگه امکان بارداری هست از چه روشی استفاده کنم ممنون میشم زودتر جواب بدین

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  53. گلچین گفت:
    0

    سلام.من همیشه عادت ماهانم نامنظم بود اما الان ۳ماهه که دقیقا ۲۹روزه شده.اما این ماه من ۱هفته مونده به روز شروع پریودم نزدیکی بدون محافظت داشتم.البته دخول صورت نگرفت.ولی ۲روز از تاریخ گذشته و هنوز پریود نشدم.میخواستم بدونم ممکنه فقط ارضا شدن باعث عقب افتادن پریود بشه؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  54. بهار گفت:
    0

    سلام خسته نباشید… ایا اگ دستی ک به منی آلوده باشه و آن را با آب و مایع دست بشوری و بعد ب خود بزنی باز هم احتمال بارداری هست؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  55. رها گفت:
    0

    سلام
    از نزدیکی من و نامزدم با وجود سالم بودن پرده چندماهی میگذرد
    شنیده ام که امکان وارد شدن اسپرم به داخل باوجود پرده هست و ممکنه جنین در لوله تشکیل شود طی این مدت من پریود شده ام حتی بیشتراز قبل هستش
    حالت تهوع و سردرد زیاد میگیرم
    میخاستم بدونم امکان حاملگی وجود داره یا نه؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  56. Fari گفت:
    0

    سلام من یه ماه پیش باهمسرم رابطه داشتم یه شک کوچیکم داشتم سریع قرص لونژیل خوردم بعدش خونریزیه کمم داشتم حالالکه بینی دارم.ب نظرشمامن باردارم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  57. Fari گفت:
    5

    ممکنه باخوردن قرص لونژیل درهمون دقیقه بازم باردارشد؟بارداریه خارج ازرحم چی؟

  58. ماه من گفت:
    0

    سلام
    اگه میشه به ایمیلم هم پاسخ بدید ممنون میشم
    من نامزد کردم و هنوز رابطه جنسی کامل نداشتم
    ولی الت تناسلی همسرم با بدنم تماس داشته
    میخواستم ببینم اگه مایع پش آب به کولیتروس مالیده بشه با وجود پرده امکان بارداری وجود داره؟
    اب منی هیچ برخوردی نداشته فقط الت همسرم روی التم مالیده شده

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  59. ثريا گفت:
    0

    باسلام و خسته نباشید.خانمی٣١ساله هستم یک پسر ده ساله دارم تقریبا دوسال قرص جلوگیری مصرف کردم ماه گذشته بعد از قطع قرص ال دی و پیریودی از روز سوم قاعدگی شبی دوعدد قرص کلومیفین مصرف کردم .میخواستم بدونم احتمال بارداری من توی این ماه وجود داره یا نه متشکرم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  60. گلی گفت:
    0

    سلام من یه سؤال داشتم.من از روش پیشگیری طبیعی استفاده میکنم،همیشه پریود هام منظم بوده،اما همه بهم میگن احتمال داره بعد ها مشکلی برای زایمان باشه،آیا این حرف درسته؟خیلی نگرانم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  61. ساناز گفت:
    0

    سلام من پرده بکارت دارم ممکنه با ریختن منی رو الت تناسلیم حامله بشم درصورتی ک بعد از یک هفته پریود شدم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  62. sara گفت:
    0

    سلام…من یک سوال داشتم لطفا راهنماایییم کنید
    من ۱سال هست که بدون کاندوم و قرص با همسرم امیزش داشتم و مشکلی پیش نیومد
    ماه قبل هم قاعدگیم به موقع بود
    اما الان ۴ روز حالت تهوع دارم و احساس کسالت و سردرد شدید
    و ۲هفته تا قاعدگیم مونده
    امکانش هست حامله باشم یا نه دلیلش یک ویروسه سرماخوردگی میتتونه باشه؟؟؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  63. میلاد گفت:
    0

    سلام.اصلاح میکنم
    من ۸ روز قبل با دوستم رابطه داشتم البته از نه نوع دخول.ایشون باکره هستس ولی بعد از نزدیکی از قرص های اورژانسی استفاده نکرده.خواستم بپرسم آیا الان میشه کاری برای پیشگیری کرد؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  64. naz gol گفت:
    0

    سلام میخواستم بپرسم من دوسال هست که تو عقد هستم و پیشگیری طبیعی میکنیم همسرم خیلی مراقبه قبل از انزال خودشو میکشه عقب تو این مدت مراقب بوده ایا احتمالش هست حامله بشم و متوجه نشیم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  65. نامی گفت:
    0

    سلام من نزدیکی داشتم ولی نمیدونم عقب بود یا جلو منی دقیقا داخل ریخت ولی یک هفته از پریودی گذشته بود و هنوز لکه های نارنجی رنگ میدیدم چون قبلش قرص ال دی خوردم و لکه بینی های نارنجی رنگ داشتم آیا احتمال بارداری هست
    چکار کنم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  66. zohre گفت:
    0

    سلام من دختری باکره هستم و ی هفته پیش درست یک روز بعد تمام شدن دوره پریودم با نامزدم رابطه از پشت داشتم و موقعی ک ایشون ارضا شدن من احساس کردم ک ابش رو و دهانه الت من ریخت… من ب مدت ۱یا ۲ دقیقه بعدش خودم رو کامل شستم و بالافاصله بعدش دوتا قرص اورژانسی لونژیل خوردم.الان ۴ روز از تمام شدن دوره پریودیم میگذره ک امروز ی قطره خون همراه با ترشح دیدم.علتش چیه ؟ و ایا با خوردن قرص همون موقع احتمال بارداری هست یا نه؟؟؟؟؟؟ ممنووون

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  67. فریده گفت:
    0

    با سلام خسته نباشید .من روز دوم پریودیم نزدیکی از پشت داشتم و آب منی او بر نوار بهداشتی ریخته شد و باتوجه ب این ک من هنوز باکره هستم احتمال بارداری وجود داره تو را خدا زود جواب بدید بدجوری استرس دارم می ترسم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  68. Love گفت:
    0

    سلام من امروز صبح با همسرم نزدیکی داشتم واون کل اسپرمشو ریخت داخل رحمم من بعد از چند دقیق ۲تا قرص اورژانسی خوردم ایا احتمال بارداری وجود داره .دوروز پیش هم پریودم تموم شده

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  69. marziye.bayat گفت:
    9

    سلام من ۱۹سالمه ومیخوام باردار بشم اما استرس دارم جلوگیری نکردم اما ترس از بار دار تشدن دارم.استرس عامل بار دار نشدن من هستش؟

  70. فاطمه گفت:
    1

    سلام روزه یازدهم پریود احتمال بارداری وجود داره؟؟؟من تو این روز هنگام ارضا شدن همسرم گفت منی رو کامل به داخل ریخته که من بلافاصله رفتم دستشویی و کمی از منی بیرون اومد و با انگشت هم شستم داخله واژنم رو ۲۴ سالمه ۲ماهه عروسی کردم احتمال بارداری هست؟؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  71. ارمان گفت:
    0

    سلام سوالی که برا من پیش اومده میخواستم بدونم وقتی مایع منی میخواد از الت خارج شه خودش میریزه یا باید با دست تکون بدیم تا خارج شه
    وقتی ارضاع میشم مایع منی مو با کمی تکون دادن خارج میکنم.
    احتمال تنگی مجرای ادرار هست یا نه

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  72. roz گفت:
    0

    باسلام
    من سوالی داشتم: بدون رابطه جنسی از بدن همسرم مذی خارج شد و آن را با دستمالی پاک کرد و با همان دستمال آلتم را پاک کردم.آیا احتمال باردار شدن وجود دارد؟ لازم به ذکر هستش که من روز بعدش پریود شدم.خواهش می کنم که زود جواب سوالم رو بدید.ممنون و سپاسگذارم.

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  73. شیما گفت:
    0

    سلام من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نبوده و منی روی واژنم ریخته میخوایتم بدونم امکان حاملگی هس؟؟بعد از رابطه از هیچ قرصی استفاده نکردم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  74. yr گفت:
    0

    باسلام من در روز ۵پریودی در روز۲۶اردیبهشت،در صورتی که دوره من ۲۸روزه و مرتب است و باکره هستم،با نامزدم معاشقه داشتیم اما به دلیل اینکه من پریود بودم نوار و شورت داشتم و نامزدم هم شورت داشتن؛و فقط آلت تناسلیشو گاهی خبلی کم لمس میکردم از روی شورت خوددم،و حس مبکردم روی شورتم و سطح رویی آلتم کمی خیس شده باشد،هرچتد اصلا بدون عامل خارجی مثل شورت هردومان و نوار من، به من نخورد آلتش.
    ضمن اینکه او مطمعن نیست که وفتی به آلت من دست میرده دستش خیس بوده یا نه همچنین او کامل ارضا نشد،و حدس میزتم پیشاب بود،حالا با توجه به زمان تخمک گذاری و حدود رابطه و معاشقه ما لطفا پاسخ بدید
    چند درصد امکان حاملگی من وجود دارد؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  75. بینام گفت:
    0

    سلام ی سوال داشتم اگر منی روی الت تناسلی نریزه ولی بعد از شستو و شو روی الت بریزه امکان داره ک حامله شم؟اگه میشه راهنمایی کنین

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  76. حمیده گفت:
    0

    سلام من قبلا از قرص ال دی استفاده کردم و طبق معمول ده روز بعد پریود شدم الان نزدیک عادتم هس ولی پریود نمیشم میخواستم ببینم آیا به دلیل استفاده از قرص امکان داره دیر تر پریود بشم یا باید سر همون۲۸ روز عادتم طبق معمول پریود میشدم و نشدم.؟؟؟؟
    ترس از حاملگی دارم.
    خواهش میکنم جواب بدین دوستان

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  77. محمد شاه احمدی گفت:
    0

    سلام اسم من محمد شاه است
    من برای اولین بار با دوست دختر خود سکس کردم و آب منی من داخل واژن آن داخل رفت آیا احتمال باردار شدن وی است ما فقد یک بار رابطه جنسی داشتیم و بار اول پرده وی را هم زدم و آب منی ام را داخل واژن وی خالی کردم ایا وی بادار و حامله میشود لطفا برایم پاسخ ارائه کنین تشکر

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  78. شیرین گفت:
    2

    سلام من با همسرم ازماه قبل آخرای پریودیم بود رابطه داشتم بعداز آن هم دوبار رابطه داشتم ولی درهنگام دخول منی را داخل نریخت بعداز تمام شدن رابطه یک قرص Ld میخوردم آیا احتمال باردار شدنم هست

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  79. نگار گفت:
    0

    باسلام من با نامزدم حدود یک دقیقه رابطه درخدلاپایی داشتیم ولی نامزدم بعدازاینکه رابطمون تموم شدارضاذشد من بعدازچندساعت دوقرصhdبعداز ۱۲ساعت یک دوقرص دیگرخوردم بعد ازدوهفته پریود شدم حدودا سه روز خونریزی داشتم نمیدانم ایا پریود شدم یا لکه بینی ولی خوتریزی داشتم ب صورت لکه هم نبود حال دراین ماه بعد هنوز سه روز مانده ب پریودشدنم استرس دارم آیا باردارم یا ن؟ممنون میشم جواب بدین

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  80. fateme220 گفت:
    1

    سلام من پردم حلقوی ارتجاعی هست با نامزدم نزدیکی از مقعد داشتیم ولی آب منی داخل ریخته شده ممکنه یه قطرش باعث بارداری من شده باشه از اون رابطمون تقریبا دو هفته میگذره از اون روز تا الان زیر دلم درد میگیره و پریودم ۱۳ روز عقب افتاده چکار کنم؟؟ اگه باردار باشم باید چکار کنم با وجود خانواده های سخت گیر لطفا زود جواب بدید مرسی

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  81. ژیوار گفت:
    0

    سلام ببخشید من یک هفته به پریودم رابطه محافظت نشده داشتم بلافاصله شستم و لونژیل مصرف کردم و دو لیوان دمنوش رازیانه خوردم ک هورمونام تنظیم شه. کارم رو تایید میفرمایید؟
    دوم اینکه همسرم میگن در چند بار دخول متوالی فقط بار اول احتمال بارداری هست. ایا این جمله صحت داره؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  82. محیا گفت:
    7

    سلام .من یک ساله ازدواج کردم . حدودا سه هفته است علایم مشابه بارداری دارم . حالت تهوع – تکرر ادرار -کمر درد – نفخ – یبوست .
    دو بار از بیبی چک استفاده کردم به فاصله یک هفته هر دو بار منفی بود . احتمال بارداری هست ؟ اگر نیست علایم چه بیماری می تونه باشه؟

  83. بابک گفت:
    0

    سلام،من با همسرم یک ماه پیش نزدیکی داشتم، دخول انجام شد ولی منی داخل واژن نشد، حالا همسرم بعد یک ماه وپنج روز پریود نشده، میخوام بدونم احتمال بارداری هست واینکه راهنماییم کنین چیکار بکنم!؟!

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  84. Melina گفت:
    0

    سلام من تو دوروز قبل نزدیکی داشتم و دخول انجام نشده و اینکه منی ب داخل ریخت و اینکه الان بعضی علاعم روزهای اول و دوم دارم ب نظر شما من باردارم؟..میشه سوالمو جواب بدین؟…ممنون

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  85. mmm گفت:
    1

    سلام من یک روز پیش با همسرم رابطه داشتم خودش حس میکنه ک قبل از ارضا شدنش یعنی در لحظه ی اخر ب احتمال یک درصد شاید ترشح بدنش وارد بدنم شده باشه،یعنی احتمالش خیلی خیلی کمه.میخواستم بدونم ک با این شرایط ک شاید ترشح بدنش وارد بدنم شده باشه ممکنه ک من باردار شده باشم؟؟و کی میتونم از بی بی چک استفاده کنم؟لطفا راهنمایی کنید خیلی مهمه.ممنونم

    • دانیال مهاجر گفت:
      -1

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  86. کیانا گفت:
    0

    باسلام
    من دختر ۲۲ ساله هستم که در دوران عقدم
    من با همسرم رابطه داشتم و همسرم خارج از واژن من ارضا شده
    و من ۵ یا ۶ روز بعد از رابطه پریود شدم
    ۷ روز کامل مثل قبل ولی دو روز اخر رنگ خون بسیار تیره بود
    دوره پریود من ۲۸ روز به ۲۸ روز هست
    میخوام بدونم ایا ممکنه من حامله بشم ؟ یا باشم ؟
    برخی از علایم بارداری رو دارم مثل سرگیجه . کمردرد . بی اشتهایی
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  87. سعید عظیمی گفت:
    0

    سلام
    بعد از نزدیکی با همسرم مقداری منی روی دست من ریخته شد ؛ بعد از مدت کوتاهی اشتباها دست من با آلت همسرم تماس پیدا کرد اما وارد آلت نشد
    آیا باز امکان بارداری وجود دارد یا خبر ؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  88. محمد سعیدی گفت:
    0

    سلام و خسته نباشید
    اگه یه دختره باکره که هنوز پردش سالم باشه هنگام ملاعبه شک کنه که منی مرد کمی به لبه ی واژنش رسیده و بخاطره همین برا پیشگیریه سریع قرص ال دی بخوره در حالی که ده روز مونده به پریود شدنش..ایا مصرف قرص ال دی باعث عدم بارداری او میشه بدون اینکه به پردش اسیبی برسه؟؟؟و سوال دوم اینه که: درسته که میگن در صورت باردار بودن وی، به تاخیر افتادن عادت ماهانه بخاطر مصرف قرص ال دی باعث خونریزی او میشه؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  89. پری گفت:
    0

    سلام.خسته نباشید.لطفا هرچی زودتر به سوالم جواب بدید خیلی استرس دارم.ایا امکان داره با وجود باکره و بدون دخول و با مایع پیشاب ک به سرعت شستشو دادم حامله باشم؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  90. دریا گفت:
    0

    سلام من وهمسرم در دوران عقدی مون ۳روز بعد از پریودی تماس جنسی داشتیم البته نه از نوع دخول پرده من سالمه ولی ایشون حس کردن که مایع منی روی الت من ریخته البته من بلافاصله خودم رو شستم احتمال بارداری هس ؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  91. شیوا گفت:
    0

    من حدود چند روز پیش با نامزدم رابطه لا پایی داشتم و الان دو ۵ روز هسش پریود نمیشوم ایا احتمال بارداری با لاپایی وجود دارد لطفا سریع جواب بدید

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  92. مریم گفت:
    0

    با سلام. من دو هفته پیش با نامزدم نزدیکی بدون دخول داشتم. کمی از آب منی روی مقعدم ریخت ، شک دارم داخل واژن شده یا نه الان دو روزه که از دوره های منظم پریودم میگذره ولی پریود نشدم ایا امکان بارداری وجود داره؟ درحالی که باکره هستم
    و اصلا علائم دوران اولیه بارداری هم ندارم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  93. Ali گفت:
    0

    سلام.من با نامزدم در حد لاپایی رابطه داشتیم.قبل اینکه ارضا بشم التمو کشیدم بیرون
    دستمم رو واژنش مالیدم.ایا امکان حاملگی وجود دارد؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  94. .... گفت:
    0

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۴مرداد من با نامزدم رابطه داشتم متاسفانه موقه ارضا شدن ابم کلا مالیده شد رو الت نامزدم..چند روز بیشترم نمونده به پریود شدنش..احتمال باردارى هس؟؟
    روش اورژانسى رو فقط یه روز انجام بدیم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  95. الهام گفت:
    -1

    سلام با احترام یک سوال در مورد اسپرم داشتم ببخشید شستن اسپرم احتمال حاملگی هست یا نه اگه امکان داره جواب رو بدونم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  96. بانو گفت:
    0

    سلام
    خسته نباشید
    آیا با نزدیکی و ریختن منی داخل واژن وبلافاصله آب گرفتن و واژن رو شستن احتمال بارداری هست
    تا به حال حاملگی نداشتم
    باید قرصی مصرفم کنم برای جلو گیری کردن لطفا کمکم کنید
    دکتر به من گفته کم کاری تخمدان دارم
    و الان نزدیک به ۳ ماه است که عادت ماهانه نشدم
    ممنونم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  97. سارا گفت:
    1

    من این ماه روز چهارم بعد از رابطه قرص اورژانسی خوردم میخواستم ببینم که احتمال داره باردارشده باشم؟ اگه باردار شده باشم اتفاقی برای جنین نمیفته؟
    واینکه یک ماه دیگه قصد بارداری دارم باوجود خوردن قرص اورژانسی مشکلی در باردارشدنم پیش نمیاد؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  98. سحر گفت:
    0

    سلام خواهشا سریع سوالمو جواب بدین … ممنون میشم …خواستم ببینم نامزدم برای اولین بار با من رابطه داشته از روی لباس و نمیدونم منی ازش خارج شده یا نه ،من آلتش لمس کردم و بعد از مدتی دستشویی رفتم و دستم به خودم خورد ، ایا احتمال بارداری هستش؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  99. نسرین گفت:
    0

    ۳ یا ۴ روز بعد از اتمام پریود اگر رابطه داشته باشیم احتمال بارداری هست. مایع منی از روی دستمال به واژن کشیده شده ولی چند دقیقه بعد واژنم شستم و الان یک ماه گذشته من پریود نشدم خیلی نگرانم آیا احتمال داره حامله شده باشم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  100. ستایش گفت:
    0

    با عرض سلام. بیست و نه سالمه و پنج ساله که ازدواج کردم طی این پنج سال پریودهای منظمی داشتم که سی روزه است و سر موقع بوده هر ماه عفونت داشتم و بعد از مصرف دارو خوب میشدم ولی بعد از چند روز دوباره عفونت (حالت سوزش در لبه های بیرونی و احساس خفیف سوزش داخلی و سنگین بودن واژن) عود میکردو به دکتر مراجعه میکردم که میگفتن یه مقداری هنوز عفونت باقی مونده . کلا تمام مسائل بهداشتی رو رعایت میکنم (شرت نخی و تعویض روزانه دو سه بار. خشک کردن. استفاده از ژل بهداشتی و … ). ولی دوسال پیش به دلیل زخم دهانه رحم فریز انجام دادم . عفونتم هنوز خوب نشده و دو ماهه اقدام به بارداری کردم ماه پیش پریودم نه روز عقب افتاد و ازمایش خون دادم منفی بود دو تا امپول زدم و بعد پنج روز پریود شدم . هفتم شهریور پریود شدم روز دوازدهم پریودی نزدیکی داشتم و پانزدهم و هفدهم دوباره میخوام نزدیکی داشته باشم و کرم کلوتریمازول واژینال استفاده میکنم ایا احتمال بارداری با عفونت مکرر و استفاده از کرم واژینال و این چند روز نزدیکی در من امکان پذیره یا نه؟ … ممنون میشم راهنمایی کنید

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  101. Masons گفت:
    1

    سلام من با یه دختر که هنوز به سن بلوغ نرسیده و پریود نمیشود رابطه داشتم والت من به الت اون تماس داشته ،حالا احتمال بارداریش وجود داره ،البته دخول نداشتیم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  102. سعیدی گفت:
    -1

    سلام من با خانمم رابطه داشتم یک قطره منی درابتدایی واژنش (نسبتاً داخل) ریخت وفردای آن هم یک دانه قرض جلوگیری دادم بهش آیا خطری وجود دارد یاخیر؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  103. بینام گفت:
    0

    سلام خسته نباشید،من چند ماهه که نامزد شدم و چند شب پست سر هم با نامزدم رابطه داشتم ولی بدون دخول،خواستم بپرسم آیا امکانش هست با وجود پرده بکارت و رابطه بدون دخول با آب اولیه (پیش آب) حامله بشم؟ لطفا جواب بدید الان ۱۱ روزه از وقت پریودم میگذره خییلیی نگرانم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  104. Fa گفت:
    0

    ببخشید من یک ماه ست پریود نشدم و ازدواج هم نکرده و رابطه هم نداشتم ولی از باکره بودنم مطمئن نیستم چون تو سن ۹ سالگی ناحیه تناسلی من به یک چیز تیز برخورد کرده است و ممکنه باکره بودنم رو از دست داده باشم ایا ممکنه حامله شده باشم خیلی میترسم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  105. سمین گفت:
    0

    سلام من عقدم ومیخواستم بگم من سینه هام درد میکنه و تا زمان سیکل ی هفته مونده و رابطمون با شوهر نداشتیم ب صورت داخل میخواستم ببینم ممکنه باردار باشم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  106. fateme گفت:
    0

    ‎سلام من ۶ روز پیش با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول کامل صورت نگرفت ینی فقط به دهانه رحم من خورد و اینکه من تا حالا دخول کامل نداشتم حتی منی هم وارد رحمم نشد از دیروز کمردرد و کمی شکم درد دارم ممکنه باردار باشم؟یا چون به عادت ماهیانم نزدیکه این حسو دارم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  107. fateme گفت:
    0

    و اینکه ۶ روز بعد از رابطم از بیبی چک استفاده کردم منفی بود جواب

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  108. Zahra گفت:
    0

    سلام خسته نباشید
    ممکنه با ترشح مرد هم باردار شد ینی اگه آلت مرد خیس باشه و به آلت تناسلی زن بخور و خیلی کم داخل بره ممکنه زن باردار شه ؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  109. مریم گفت:
    1

    سلام من یه ماهه نامزد کردم و همسرم اصرار به نزدیکی داره دخول نکردیم ولی الت هارو به هم نزدیک میکنیم آیا احتمال بارداری هست لطفا جوابمو بدید خیلی نگرانم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  110. امید گفت:
    18

    سلام
    اگر مرد برای بار دوم دخول را انجام بدهد ودفعه اول اب خود را در دستمال خالی کرده باشد و برای دفعه دوم از ته مانده اب لیز بعد از ارضا شدن امکان بار داری وجود دارد ؟

  111. اسرین گفت:
    0

    سلام من دارم دوره اول قرص ال دی مصرف میکنم امشب با همسرم آمیزش داشتم نا خواسته اسپرم وارد بدنم شد آیا باعث باعث بارداری میشه یا نه تو رو خدا جواب بدید دارم از نگرانی میمیرم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  112. ناشناس گفت:
    1

    سلام من دختری باکره هستم.روز گذشته با نامزدم نزدیکی کوچیکی داشتم وا قسمتی از منی ایشون بر روی الت من ریخت ک بلافاصله شستم میخواستم بدونم احتمال بارداری هست یا ن؟لازمه از قرص اورژانسی استفاده کنم؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  113. Binam گفت:
    1

    سلام.ببخشید من وهمسرم از راه مقعد امیزش داشتیم و موقع بیرون اوردن الت احساس کردم چندقطره منی به اطراف واژن ریخته است.ایاامکان حاملگی وجود دارد.همسرم هم پرده بکارت دارد.ممنون میشم زودجواب بدین

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  114. مهدى گفت:
    0

    سلام خسته نباشید ایا براى اولین بار که در شلوار ارضاع شده ایم بعد دوباره امیزش کنیم امکان باردارى هست در صورتى که همسرم ۵ ساله جلوگیرى کرده و به این زودى ها حامله نمیشود

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  115. مهدى گفت:
    0

    منظورم اینه که اون اسپرم هایى که داخل شلواره ریخته شده به الت میچسبه و دوباره امیزش کنیم باعث باردارى میشه

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  116. مهسا گفت:
    0

    سلام خانىم دکتر من یک دختر نوزده ساله هستم کیس داشتم یه سه ماه پیش دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون رو داد ومنم اونو سه ماه مصرف کردم یک هفته بعد از اینکه قرصم تموم شد با دوس پسرم رابطه جنسی داشتم اب اون دقیقا ریخت روی الت تناسلی من اب من هم کمی اومده بود بعد الان یک ماه من پریود نشدم نمیدونم قرص مدروکسی پروژسترون باعثش شده یا اون رابطه من دخترم هستم بعد از اون رابطه حدود دو هفته بعدش شروع کردم ال دی میخورم واقعا میترسم حامله باشم خواهشا کمکم کنید

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  117. سپیده گفت:
    2

    سلام
    آیا احتمال اشتبا بودن جواب بی بی چک بعد از ۲۱روز از رابطه وجود دارد؟من بعداز۲۱روز ۳بار چک کردم منفی بود ؟ایا مطمئن باشم که منفی هس؟

  118. اکرم گفت:
    0

    با سلام من از موقعی که ازدواج کردم از روش جلو گیری کاندوم استفاده کردم میخواستم بدونم که اگه بخوام از روش قرص ال دی استفاده کنم باید چیکار کنم؟وبعدش اگه‌از قرص استفاده کنم هنگام نزدیکی اگر منی مرد وارد آلت شود بارداری رخ میدهد یا خیر؟؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  119. فاطمه گفت:
    0

    سلام من سه ماهه عقدم در طی این مدت رابطه داشتم باهمسرم ایشون خودشون و با مالوندن بهم ارضا میکردن ولی هیچ وقت منی خودشون و داخل واژنم نریختن و بالای آلت تناسلی میریختن آیا در این صورت امکان بارداری هست یا خیر؟اگه باردار باشم چجوری میشه سقط کرد ؟در دوران عقد چجوری باید رابطه داشت تا حامله نشم؟

  120. سلام گفت:
    0

    سلام.من سه ساله ازداواح کردم اما از نزدیکی و دخول میترسم که تا حالا موفق نشدیم.به نظرتون چیکار کنم چون علاقه شدید به بچه دارم.و حس میکنم نمیتونم نزدیکی کنیم.چون جلوی التم حس میکنم با بقیه فرق داره.

  121. لیلا گفت:
    0

    با سلام
    سوالی خدمت شما داشتم.من یک دختر باکره هستم .و تازه نامزد کردم و در روزیکه می‌بایست پریود شوم رابطه درحد مالش آلت روی آلت تناسلی ام داشتم.و هیچ آبی وارد واژنم نشده ولی چون استرس دارم هنوز پریود نشدم. آیا احتمال بارداری من وجود دارد؟ ضمنا آلت همسرم کاملا خشک‌یوده.
    لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید.
    باتشکر

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  122. سوری گفت:
    0

    ایا اب منی بعد انزال باقی مانده در الت ب ای سکس دوم باعث بارداری میشود؟؟؟

  123. ساجده گفت:
    0

    سلام من با دوست پسرم لاپایی داشتم ممکنه مایع پیش انزالیش باعث حاملگی من بشه؟دختر هم هستم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  124. Aida گفت:
    0

    سلام
    همیشه قاعدگی نامنظمی داشتم و ماه قبل دوبار پریود شدم.باهمسرم چندین بار رابطه داشتم ولی دخول نبود
    ایا احتمال بارداری هست؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  125. pari گفت:
    1

    رابطه داشتم با همسرم ولی داخل واژن نبوده اما مایع پیش از منی روی واژنم خورده داخل واژنم نرفته امکان بارداری هست؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  126. مریم گفت:
    0

    سلام…من پس از رابطم ۲۴ساعت بعد۲عدد قرص اچ دی مصرف کردم ۱۲ساعت بعدهم ۲تا…قرص اورژانسی هم ۲عدد خوردم..تو این ماه روی هم رفته۱۲تا قرص اچ دی خوردم…بعد۵روز از آخرین رابطم سوزش معده و درد کمر بسیار خفیف دارم…احتمال بارداری هست یا بخاطر زیاد مصرف کردن قرص اچ دیه؟

  127. تارا گفت:
    -2

    سلام خسته نباشید من در دوره تخمک گذاری رابطه از مقعد داشتم مایع منی تو مقعدم خالی شده بلافاصله هم شستم احتمال حاملگی وجود داره؟؟از این میترسم که مایع منی به سمته واژنم رفته باشه گرچه اصلا اینو حس نکردم

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  128. مهسا گفت:
    0

    سلام من دختری باکره هستم ورابطه جنسی نداشتم حدودده روزازپریودم میگذره ولی خیلی کسلم وسرگیجه وحالت تهوع دارم وتخمدان سمت چپم تیرمیکشه قبلاعفونت داشتم وتحت نظردکتربودم بااین حال میترسنم ازطریق دست شویی یاحمام حامله شده باشم میترسم لطفاجواب منوبدین

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  129. بهاره اغمايي گفت:
    0

    احتمال باردار شدن وقتی مایه منی روی دستم ریخته شده و من همون لحظه پاک کردم اما نمیدونم که تونستم کامل پاک کنم یا نه اما حدود نیم ساعت بعد ناخواسته دستم را به واژن خودم زدم چقدره؟
    قرص ضد بارداری برای کسی که سیکل پریودش ٢۶ روزست و تو روز ١٠ ام است (روش اورژانسی) مبتونه باعث عقب افتادن پریود بعدی بشه؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  130. Z گفت:
    0

    با همسرم یک رابطه طولانی داشتم از بارداری با پیشاب میترسم .آیا برای پیشاب اونقدری احتمال بارداری هست که حتما قرص مصرف بشه؟؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  131. علیرضا گفت:
    -1

    سلام من هفت ماه قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده میکنم دوره آخر بعد از اتمام قرصام بعد از یک روز چند لکه خون دیدم و پاک شدم وهمان شب با همسرم نزدیکی کردم بدون خوردن قرص ایا احتمال باردار بودنم هست ممنون میشم جواب چون خیلی حالم خرابه

  132. مجید گفت:
    1

    من و همسرم دو سالی هست که با هم ازدواج کرده ایم و در روز یکبار رابطه با کاندوم داریم ولی او درد زیادی میکشد چه کار کنم

  133. Dani گفت:
    1

    سلام من ۲۱ سالمه و باکره هستم..من و نامزدم نزدیکی داشتیم ولی دخولی انجام نشد..آبش که اومد وارد واژنم نشد اما احساس کردم کمی ریخته من پاکش کردم…من آخرین بار ۸ فروردین پرویود شدم ولی الان ۴ روزه از وقته پریودم گذشته..خیلی نگرانم ایا احتمال بارداریم وجود داره؟

    • دانیال مهاجر گفت:
      1

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان مشکل خود را بیان کنید.

  134. مهسا گفت:
    0

    سلام
    من با نامزدم درحد لاپایی رابطه داشتم و یک بار که توی اوج لاپایی بود ناخواسته دخول ایجاد شد ولی خیلی کم و با همون خیلی کم احساس درد شدیدی داشتم و امروز که دکتر رفتم گفت پرده ارتجاعیه ولی دیواره ی کنارش آسیب دیده و پارگی ایجاد شده.میخواستم بدونم این پارگی به مرور زمان خوب میشه یا نه؟
    و اینکه حقیقت داره حتی با لاپایی تغیر شکل داده میشه به این قسمت زنانگیم؟
    راه حل چیه؟
    مرسی از راهنماییاتون

    • دانیال مهاجر گفت:
      0

      سلام ، با عرض پوذش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان مشکل خود را بیان کنید.

  135. دانیال مهاجر گفت:
    1

    سلام ، با عرض پوزش این سایت یک سایت تولید محتوا است و بنده دکتر نیستم لطفا به یک دکتر مراجعه کنید یا در سایت های متعلق به دکتر زنان یا دکتر مربوطه مشکل خود را بیان کنید.

  136. سارا گفت:
    0

    سلام ببخشید اگه ۱۵ روز مونده به پریود نزدیکی انجام بشه و منی داخل واژن ریخته بشه و تا چند ساعت تو همون حالت بخوابیم ک خارج نشه ممکنه بازم حامله نشیم؟

  137. حمل بار از ترکیه به ایران گفت:
    0

    
    سلام . من قسم می خورم که این مطلب روان است و محتملاً هیچوقت کس نتواند پیام مشابه به این مطلب
    را داخل وبلاگ نمایان کند زیرا جزیل تمام است

  138. Raha گفت:
    0

    سلام خسته نباشید من پریودیم نامنظم ماهای قبل ۲۵و این حدودا میشدم ولی ماه تیر ۱۹شدم این ماه هم هنوز نشدم.. میخوام بدونم کتخمک گذاری برام کی هست.. اخه دوسه بار اسپرم داخل واژنم ریخته شد ولی نمیدونم باردار میشم یا ن خواهشا راهنماییم کنید…

تبلیغات متنی