قبل و بعد از رابطه چه بخوریم و نخوریم

چه غذاهایی قبل و بعد از رابطه جنسی باید بخوریم و نخوریم

۲۷
چه غذاهایی قبل و بعد از رابطه جنسی باید بخوریم و نخوریم
نمره 3.9 از 79 رای

در آی آر میکس به مسائل جنسی گوناگونی مانند احتمال بارداری و روش های جلوگیری از حاملگی و رایج ترین سوالات بعد از رابطه جنسی اشاره کردیم در این پست نیز قصد داریم مواد غذایی که قبل و بعد از رابطه جنسی باید مصرف و از آن اجتناب کنید معرفی کنیم.

قبل از رابطه جنسی چه چیزهایی ( بخوریم ) :

Couple-eating-chocolates-3129593

همان‌طور که می‌دانید عمل رابطه جنسی از ابتدای امر تا پایان علاوه بر لذت جسمی و روحی باعث مصرف انرژی نیز می‌شود حتی انرژی مصرف‌شده در حین رابطه جنسی بر لذت آن می‌افزاید. این از خصوصیت بسیار خوب سکس است که خداوند در سیستم آفرینش بشر قرار داده و همانند تمامی نعمت‌هایش قابل ستایش است. ازاین‌رو که بعد از انجام رابطه جنسی به علت مصرف انرژی، بدن احتیاج به استراحت دارد؛ آرامشی که در حین این استراحت به وجود می‌آید باعث رشد فوق‌العاده سلول‌های مغزی می‌شوند و دقیقاً به خاطر همین امر است که بعد از یک سکس صحیح و به‌جا تا مدت زیادی شارژ می‌شوید و انرژی مضاعف در شما پدیدار می‌شود و همین‌طور توانایی فکر و تصمیم‌گیری شما افزایش می‌یابد؛ اما نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه این انرژی ازدست‌رفته به‌خودی‌خود قابل بازگشت نیست و ما باید برای تقویت بدن خود و بازگشت و ذخیره انرژی از ساعاتی قبل از شروع سکس بدن را آماده کنیم.

قبل از رابطه جنسی این خوراکی‌ها را مصرف کنید

 : برخی آب‌میوه‌های طبیعی

خوردن نوشیدنی‌هایی مانند آب‌میوه‌های طبیعی مخصوصاً آب هویج و آناناس بسیار قبل و بعد از سکس توصیه می‌شود.

 : سیب

خوردن سیب بسیار مفید است چراکه قند خون را تا حدی بالابرده و از خستگی زودرس در سکس جلوگیری می‌کند در ضمن سیب یک میوه‌ی اعجاب‌انگیز است و قوه شهوت و تحریک‌پذیری را بالا می‌برد فکر کنم برای همین میوه‌ی بهشتی هم به آن می‌گویند.

تخم مرغ :

برای اینکه اعصابتان را آرام کنید،با یک بشقاب تخم مرغ در صبح سعی کنید همه چیز را آسان بگیرید. املت،آب پز،یا تخم مرغ جوشیده یک منبع خوب ویتامین ب می باشند و همچنین یک ماده غذایی کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه جنسی پرهیجان و عاری از استرس می باشد.
دکتر یاول لاچنس رئیس انستیتو تغذیه دانشگاه روتجرز می گوید:هر زمانی که احساس اضطراب،و استرس کردید ویتامین ب اولین چیزی است که در بدنتان به اتمام رسیده و به آن نیاز دارد.ویتامین ب شما را از استرس دور می کند،به شما کمک می کند تا در هنگام رابطه جنسی آرام باشید و احساس خشم و عصبانیت را کاهش داده و درجلوگیری از انزال زودرس کمک می کند.

کرفس :

کرفس خوراکی چسبناکی است که مزه ای شبیه آب دارد اما می تواند رابطه جنسی شما را بهبود بخشد.هر ساقه کرفس حاوی اندرواستنون و اندرواستنول می باشد،این دو،دو ماده شیمیایی هستند که به شما در جلب کردن نظر خانم ها کمک می کند.(نگران نباشید. این استروئید با استروئید اندرواستندیون متفاوت است) وقتی شما یک ساقه کرفس را می جوید شما اندرواستنون و بوی اندرواستنول را درون دهانتان آزاد می کنید.

سپس آنها از پشت حلق شما به سمت بینیتان به گردش در می آیند. فرمون(ماده شیمیایی بودار) تحریک های بدنتان را بالا می برد و باعث می شود تا سیگنالهای خوش بو کننده را به بدنتان بفرستد. دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنید.دکتر هیرش معتقد است که فرمون ها فورا تاثیر می گیرد پس باید به خانمهایی که پیرامونتان هستند توجه کنید که بی درنگ جذب شما می شوند.آیا تابه حال کرفس را از غذایتان حذف کرده اید؟ کرفس یک غذای کم کالری،با فیبر بالا است پس می توانید هرآنچه که می خواهید از آن بخورید. پشیمان نمی شوید.

بستنی وانیلی :

بستنی دارای سطح بالایی از کلسیم و فسفر است،کلسیم و فسفر دو ماده ای هستند که انرژی ماهیچه هایتان را تامین می کند و تمایلات جنسی شما را بالا می برد.
سارا بروور مولف کتاب “محرکهای جنسی خود را افزایش دهید” معتقد است که کلسیم (۲۰۰ میلی گرم در یک کاسه) لذت جنسیتان را تقویت می کند زیرا ماهیچه هایی که کنترل کننده انزال است برای گرفتگی و انقباض به کلسیم احتیاج دارد. فقط بستنی از نوع وانیلی آن را انتخاب کنید. یک مطالعه که بر روی درمانهای چشایی و بویایی در شیکاگو و موسسه تحقیقات علمی انجام شد نشان داد که زمانی که مردها بوی وانیل را استشمام می کنند،آنها را درحالت ریلکس قرار می دهد،و باعث کاهش اضطراب و بروز احساساتشان می شود.

آجیل :

مصرف سیگار،آلودگی هوا و آلودگیهای دیگر در هوا می توانند باعث تخریب اسپرم آقایان شود و دی ان ای داخل سلول هایتان را دگرگون کرده و خطر تولید مثل را افزایش دهد. برای جنگیدن با این آلاینده ها چه باید کرد؟ از آجیل استفاده کنید. آجیل های برزیلی یک منبع غنی از سلنیوم هستند. سلنیوم ماده ی معدنی است که به سالم نگه داشتن اسپرم ها کمک می کند و همچنین به شناور شدن آلاینده ها کمک می کند.

وقتی محققان در ایالت کینگدم متوجه مشکلات باروری مردان شدند، جذب سلنیوم آنها را افزایش دادند، درنتیجه سلولهایشان به شدت بارور شدند و همچنین سلولهای بادوام تری به دست آوردند. کیت آیوب سخنگوی موسسه رژیم آمریکا می گوید: آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین ای است، یک آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم درمقابل آسیب های رادیکال آزد محافظت می کند.

جگر :

جگر تعداد اسپرم ها را افزایش می دهد.
مقدار کمی از جگر منبع سرشاری از ویتامین آ است که برای افزایش قدرت باروری مفید می باشد. مطالعات نشان می دهند که مردانی که روزانه به مقدار فراوانی ویتامین آ مصرف می کنند تعداد اسپرم هایشان بالاتر و روابط جنسی بهتری نسبت به کسانی که ویتامین آ مصرف نمی کنند دارند. زمانی که ویتامین آ بدن کم می شود تولید اسپرم هم به طور چشمگیری کاهش مییابد. جگر نیز یک منبع غنی از روی است. بدن ۵ میلیگرم روی دفع می کند (یک سوم نیاز روزانه تان). بنابراین آخر هفته بدنتان روی را ذخیره کرده است و روابط جنسی بهتری خواهید داشت.

هلو :

پرتقال یک منبع عالی ویتامین ث است اما هلوی یخ زده انتخاب بهتری است. اگر شما به دنبال این هستید که کاستی های بدنتان را جبران کنید این بسیار حائز اهیمت است. یک متخصص تغذیه در فیلادلفیا می گوید: مردانی که به مقدار کافی ویتامین ث دریافت نمی کنند اسپرم هایی با کیفیت پایین تولید می کنند.

محققان دانشگاه تگزاس دریافتند که مردانی که حداقل ۲۰۰ میلیگرم ویتامین ث به صورت روزانه مصرف می کنند اسپرهای بیشتری تولید می کنند تا افرادی که ویتامین ث کمتری مصرف می کنند. رئیس مرکز طب باروری مردان معتقد است که ویتامین ث همچنین از انبوه شدن اسپرم ها جلوگیری می کند. یک بسته تکه های هلوی یخ زده فریز شده ویتامین ث بیشتری نسبت به هلوی تازه دارد. آنها را یه شیر و غلات صبحانه تان اضافه کنید. یک فنجان میوه دوبرابر بیشتر از نیاز روزانه تان ویتامین ث دارد.

بلوبری :

بلوبری باعث نعوظ می شود.
ویاگرا را فراموش کنید. کپسولهای آبی طبیعی که برای توان جنسی مفید است ممکن است بیشترین کار را برای شما انجام دهد.پروفسور علم تغذیه در دانشگاه مین می گوید:

بلوبری یکی از بهترین غذاهای مخصوص مردان مسن دارای مشکل نعوظ است. آنها به شکل فیبرهای حلال ذخیره شده و قبل از اینکه کلسترول منقطع و شکسته شود یا جذب شده و در طول دیواره سرخگرها ته نشین شود به وارد شدن کلسترول اضافی به دستگاه گوارش کمک می کند تا سریعتر دفع شود.

همچنین غنی از موادی ست که به استراحت مجرای خونتان کمک می کند و گردش خون را بهبود می بخشد. مزایای کلسترول پایین و جریان خون چیست؟ هرچه سن مردان بالا می رود و جریان خونشان بیشترشود نعوظ بیشتری هم خواهند داشت. پروفسور علم تغذیه دانشگاه برای داشتن توان جنسی بالاتر و عملکرد بهتر خوردن بلوبری را به مقدار ۳ یا ۴ بار در هفته توصیه می کند.

صبحانه دارای غلات :

آیا برای داشتن رابطه جنسی بی حوصله و خسته هستید؟ صبحانه تان را چک کنید و مطمئن شوید که موادی را می خورید که دارای تیامین و ریبوفلاوین باشد. هر دو این ویتامین به شما کمک می کند تا انرژیتان را به طور موثر به کار بگیرید بنابراین با خوردن این ویتامین ها در هنگام تماشای تلویزیون از خوابیدن امتناع می کنید. این دو ویتامین همچنین برای سیستم عصبی بسیار اساسی و حیاتی است تا به طور مناسب عمل کند.

عملکرد بهتر اعصاب به معنی تحریک و لذت بیشتر هنگام روابط جنسی است. هر چقدر سنتان بالا می رود،بدنتان برای جذب ویتامین ها که به نحوه عملکرد سیستم عصبیتان کمک می کند زمان زیادتری لازم دارد. بنابراین لازم است که شما نیرو و انرژیتان را افزایش دهید. نان ها و غلات منبع خوبی از نیاسین هستند،نیاسین یک ویتامینی که برای ترشح هیستامین ضروری است و یک ماده شیمیایی است که بدنتان برای رها کردن لذت جنسی به آن نیاز دارد.

گوشت کبابی :

زمانی که شما به مدت یک یا دو دهه با شخصی به سر می برید کم کم جذابیت ها کاهش می یابد. روش ساده ای که روابط جنسی را بهبود می بخشد چیست؟ گوشت کبابی و مقداری گوشت راسته گوسفند بخورید. پروتئین موجود در گوشت سطح دوپامین و نور آدرنالین را بالا می برد. دوپامین و نور آدرنالین دو ماده شیمیایی در مغز هستند که حساسیت حین روابط جنسی را بالا می برد.

استیک همچنین از روی سرشار است،روی یک ماده معدنی است که تمایلات جنسی را با کاهش تولید هورمونی به نام پرولاکتین بالا می برد و با تحریک مداخله می کند.و بهتر از همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون) هورمون جنسی مردانه ( کمک میکند درحالی که تولید هورمون جنسی متصل به گلوبولین را محدود می کند. یک ماده ای که از گردش خون آلت تناسلی جلوگیری کرده و توان جنسی مردانه را کاهش می دهد.

شکلات :

مصرف طولانی مدت شکلات شما را به یک شخص حساس تبدیل می کند
بعد از خوردن استیک عصرها را با خوردن شکلات قهوه ای سپری کنید. کاکائوی موجود در شکلات شامل متیلکسانتین است، متیلکسانتین یک ماده محرکی است که حساسیت بدن را بالا میبرد. شکلات همچنین شامل فنیلتیلامین است، یک ماده شیمیایی که به مقدار بالایی تحریک کننده است.وارد می گوید: برای بسیاری از افراد،احساس،شبیه شور و هیجان داشتن هنگام تجربه اولین عشقشان است.


قبل از رابطه جنسی چه چیزهایی ( نخوریم ) :

برای داشتن یک رابطه جنسی زناشویی سالم علاوه بر نکات بهداشتی و .. بایستی به مواد غذایی و خوراکی هایی که به خصوص قبل از نزدیکی مصرف می کنید توجه بیشتری داشته باشید.مواد غذایی که قبل از رابطه جنسی مصرف می شوند به دو دسته ی مفید و مضر برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و بدون مشکل از لحاظ سردمزاجی و یا ناتوانی و کم توانی زن و مرد در برقراری نزدیکی مورد بررسی قرار گرفته اند و تعدادی را که به عنوان خوردنی های مضر در این رابطه شناخته شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

شیرین بیان :

به عقیده ی متخصصان شیرین بیان موجب کاهش میزان تستسترون در بدن می شود و از انجایی که تستسترون بیشتر در بدن یعنی میل جنسی بیشتر در زن و مرد پس این خوردنی هم از لیست مواد غذایی مصرفی قبل از نزدیکی و رابطه جنسی خط می خورد.

هات داگ :

فست فودها به هیچ عنوان نمی توانند جزوی از برنامه غذایی و خوردنی های سالم محسوب شوند. گفتنی است غذاهای فراوری شده و فست فودها تاثیر منفی بر توانایی بدن در برقراری یک رابطه جنسی سالم و مفید می شوند که در میان تمام فست فودها هات داگ بدترین نوع خوراکی و مضرترین غذا برای افرادی است که به فکر داشتن رابطه جنسی سالم با همسرشان هستند چرا که مطالعات نشان داده است که بعد از خوردن هات داگ افراد احساس کمبود انرزی می کنند و ۸۵ درصد افرادی که مورد بررسی قرار گرفته اند بعد از خوردن هات داگ تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداشته اند.

هات داگ ، نکات مهم رابطه زناشویی ، مواد غذایی مفید برای طبع سرد
مضرات هات داگ برای رابطه جنسی و زناشویی سالم

لوبیا :

حبوبات منبع خوبی از فیبر و پروتئین ها برای بدن است. اما آنها حاوی یک نوع قند هستند که هضم را کند کرده و باعث نفخ و گاز می شود. هیچ کس دوست ندارد شکم گازدار و نفخ آلود داشته باشد چون ایده آل برای رابطه جنسی نیست

پنیر :

پنیر جزو دسته مواد غذایی است که مصرف ان قبل از برقراری رابطه جنسی به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که زمانیکه پنیر می خوریم بوی بد در ما بوجود می آید پس از این ماده غذایی قبل از رابطه جنسی اجتناب کنید

گوشت قرمز :

گوشت قرمز سنگین است و می تواند هضم آن طول بکشد همچنین احساس تنبلی و خواب آلودگی به شما دست میدهد

بلغور جو دوسر :

این ماده غذایی پرخاصیت در کنار خواص و فوایدی که برای بدن دارد و می تواند تا ساعتها به شما حساس سیری می بخشد اما از طرفی توانایی افزایش میلی جنسی شما را ندارد و برعکس موجب کاهش شدید میل جنسی به خصوص در زنان می شود.

سیب زمینی سرخ کرده :

سیب زمینی سرخ کرده دارای چربی هایی است که می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد و باعث کاهش گردش خون شود. همچنین حاوی مقدار زیادی نمک است ، که برای مردان فشار خون را بالا نگه دارد

سیب زمینی سرخ کرده ، مواد غذایی مفید برای طبع سرد ، سرد مزاجی زنان
سیب زمینی سرخ کرده و مواد غذایی که موجب سرد مزاجی در رابطه جنسی می شوند

قرص نعناع :

در حالی که شما ممکن است فکر می کنم که جویدن قرص نعناع برای تازه کردن نفس قبل از رابطه جنسی خوب است، مطالعات نشان می دهد که مواد موجود در نعناع می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد و این می تواند میل جنسی شما تاثیر گذارد.

سویا :

سویا جزو دسته ای از مواد غذایی است که مصرف ان قبل از برقراری رابطه جنسی اصلا توصیه نمی شود . سویا به دلیل داشتن فیتواستروژن تا حد قابل توجهی میزان تستسترون را در بدن کاهش می دهد و موجب بی میلی و سرد مزاجی جنسی می شود.

نوشیدنی های انرزی زا :

این نوشیدنی ها به دلیل دارا بودن رنگهای مصنوعی و افزودنی های شیمیایی قادر هستند به سرعت انرزی شما را افزایش دهند اما

سیر :

سیر عطر و طعم مواد غذایی را تغییر می دهد برای سلامتی خوب است ولی هرگز قبل از رابطه زناشویی از این ماده استفاده نکنید چون نه تنها دارای عطر و بوی قوی است بلکه دارای نشاسته است که می تواند نفخ ایجاد کند.

بروکلی :

کلم بروکلی دنیایی از خواص است. کلم بروکلی حاوی میزان قابل توجهی ویتامین های گروه A,K است اما زمانی که صحبت میل جنسی و توانایی برقراری رابطه جنسی سالم و مناسب به میان می اید جزو مواد غذایی قرار می گیرد که نباید قبل از رابطه جنسی مصرف شود.

کلم بروکلی با دارا بودن مواد معدنی خاص منجر به کاهش استروژن شده و موجب کاهش میل جنسی در زنان می شود.


بعد از رابطه جنسی چه چیزهایی ( بخوریم ) :

قبل و بعد از رابطه چه بخوریم و نخوریم

بعد ازاتمام رابطه می توانید شیرگرم کننید و ۱ قاشق غذاخوری عسل به شیرگرم اضافه کنید و بعد میل کنید همچنین میتوانید از غذاهای دریایی مثل ماهی و میگو استفاده کنید از موادی که فسفر وکلسیم دارند بیشتر استفاده کنید تا انرژی ازدست رفته باز گردد.

یا با نوشیدن مایعات و نیز پسته و بادام و بادام زمینی که از مغزهای بسیار مفید هستند و حاوی عناصر زیادی برای ساخت اسپرم و افزایش قوای جنسی هستند استفاده کنید. نارگیل نیز بسیار مفید است که توصیه می کنم هر روز از این مواد در حد تعادل استفاده کنید. به علاوه برای رشد اسپرم احتیاج به ویتامین C و اسید فولیک است که مصرف سبزیجات تازه به مقدار زیاد (سبزی خوردن و سالاد باهر غذا) بسیار کمک کننده است.

اگر شما با مواد غذایی دیگری آشنا هستید که به افزایش میل جنسی کمک میکند آن را با ما و دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲۷ دیدگاه

  1. m گفت:
    47

    در فرهنگ مردمان خاوردور (چین و ژاپن و تایلند….) بادام هندی و دارچین و از سبزیجات مارچوبه تازه همراه با مایونز اثر فوق العاده ی
    در تحریک میل جنسی دارند.
    جهت اطلاع خدمتتان عرض کردم
    متشکرم

  2. فریبوز گفت:
    18

    فقط ماهی

    • محمدرضا گفت:
      -1

      سلام در کتاب طب الرضا نوشته شده سه کار با هم نباید انجام شود مگرنه موجب سکته میشود!!!!خوردن ماهی،سکس،حمام برای همین حتما یه چیز گرم هم باید خورد با اینا تا سردی موجب سکته نشود.

  3. عیسی گفت:
    8

    مطالب ارزنده ای بود.سپاسگزارم

  4. مهمان گفت:
    42

    خوردن یک یا دو. عدد فلفل تند. قبل از. رابطه میل جنسی را بالا میبر حداقل نیم ساعت قبلش و حتی خوردن ۱۰۰ گرم کنجد خام

  5. میثم گفت:
    -5

    عالی بود تشکر

  6. پویا گفت:
    -13

    من خوردن پیاز رو قبل از رابطه توصیه میکنم البته اگه همراه غذا باشه خیلی بهتره چون میشه بوشو با مسواک کنترل کرد

  7. شوگلی گله گفت:
    -12

    سلام دوستان ……برای یک رابطه عالی من پیاز کمی تند رو پیشنهاد میکنم…..وحشتناک عالیه‌‌‌‌….

  8. رضا گفت:
    -6

    سفیدی اخر هندوانه شهود مرد را زیاد میکند خانم ها هندوانه گرفیتن.از پوستش نگهداری کنین بدرد بخوره

  9. Mohamad گفت:
    26

    شیر موز بعد رابطه یا یه معجون فوق العاده خوبه امتحان کنید من چون ورزش میکنم بعد رابطه پروتئین مصرف میکنم اینم خیلی خوبه جواب میده.
    مرسی از همه

    • سجاد گفت:
      -6

      اقا چرا راجب این معجون هیچ سایتی مطلب ننوشته؟؟که ایا واقعا اینطور که عموم میگن برای قوای جنسی مفیده یا نه؟؟اخه من اینطور فکر نمیکونم چون داخلش از شکر زیاد استفاده میشه

    • Ariya گفت:
      0

      پروتین میشه مصرف کرد؟

  10. امیر شهبازپور گفت:
    5

    قرص جوشان مولتی ویتامین خارجی . عالی است .

  11. Amir گفت:
    8

    خوردن گیاه هندی جیسینگ فوق العاده است.امتحانش کنید واقعا.از عطاری بخرید

  12. عزالدين گفت:
    -2

    عاااااااالی

  13. مهراد گفت:
    9

    سیر فقط سیر من هر روز بخصوص از اذر تا خرداد میخورم یعنی هر روز میکنم عالیه عالیه هیچی مثل اون جواب نمیده بعد از سیر هم پیاز و اجیل میترکونه اقا

  14. علی گفت:
    23

    سلام با تشکر
    موز هم خیلی موثره

  15. کهور گفت:
    0

    بالاخره نفهمیدیم سیر خوبه یا بده! در مطلب آمده نخورید اما یکی از بازدید کنندگان گفت خوردن زیادش محشره !!!

  16. سید علی گفت:
    14

    سلام دوستان خوردن عرق کاسنی عالیه امتحان کنید فوق العادست

  17. علی گفت:
    1

    خسته نباشید

  18. ارش گفت:
    -10

    صبحانه کله پاچه بخوریدوخودرابرای یک سکس بیست وعالی اماده کنید۰۹۳۷۵۹۱۷…
    خوشحال میشم اگه کمکی ازدستم برمیاددرخدمت دوستان باشم

  19. Meysam گفت:
    2

    افشرده گل سرخ.داروخونه بخرید

  20. رحمت اله گفت:
    -3

    من خودم قبل از این کار کمی پودر عدس با عصاره پیاز داغ (بهتره پیاز بنفش باشه) به همراه عرق بادرنجوبه (کارخونه ای به درد نمی خوره) استفاده میکنم. بدجوری جواب گرفتم.

  21. احسان گفت:
    7

    بعد آمیزش جنسی میگن خرما بخور به خصوص
    خرما برنی چون قند بدن به شدت افت میکنه
    و داخل وان گرم دراز بکشید.وبعد کمی بخوابید

  22. عیسی (برلین) گفت:
    17

    مولتی ویتامین مینرال (قرص جوشان ) ۱ عدد استفاده شود. در ایران کامل ۱۰ هزار تومان ده عدد
    کپسول فارماتون (سوئیسی ) ۱ عدد ۱۶۰۰تومان
    سیب ۱ عدد
    تخم مرغ ۲ عدد +۱ لیوان شیر + دو عدد خرما
    معجون یا آب هویج بستنی یا آب آناناس طبیعی .

    خوردن ۶ لیوان آب در ۲۴ ساعت بعد از رابطه .

    از زمان اتمام رابطه ۲۴ ساعت فرصت دارید تا به طور کامل انرژی و املاح پروتئین و ضعف بدنی از دست داده شده را کامل جایگزین کنید این خوراکی ها استفاده شود ..
    انرژی و املاح و ضعف بدن کاملا کاملا برمیگرده .
    تاکید میکنم کاملا .

    و روزهای قبل از رابطه خوراکی هایی همانند شیره و ارده ، خرما ، موز ، گوشت قرمز ، ماهی سفید استفاده شود .

    برا داشتن رابطه ای که هر دو طرف لذت ببرند باید از اسپری ویگا آلمانی (۱۵ تومان قیمت) که بی حسیه نیم ساعت قبل از دخول استفاده شود و بعد از نیم ساعت با آب سرد و صابون شسته شود و رابطه را شروع کنید که ۴۵ دقیقه زمان میبرد عالیه .

    برای مشکل شلی و سستی در بزرگ شدگی و حفظ آلت مرد باید از قرص ویاگرا (سیدنافیلد)۲ هزار تومان نصف اون استفاده شود .

    از قرص های ترامادول در ایران جوونها اکثرا استفاده میکنن که کم کم باعث اعتیاد میشه استفاده نکنید بهتره .

    Tel: @bizbiz

    سوالی داشتید در خدمتم
    دانشجو کارشناسی ارشد رشته روانشناسی

  23. خالق گفت:
    0

    یکی از خوراکی های خوبی که تاثیر زیادی در کنترل انزال دارد مصرف کمپوت یا خود آلوئه ورا می‌باشد مثلاً عصر یک لیوان کمپوت آلوئه ورا میتواند شب زیبایی را برایتان بسازد.

تبلیغات متنی