چگونه کنترل گریه و بغض خود را در هنگام ناراحتی و عصبانیت به دست بگیریم؟

۵۱
چگونه کنترل گریه و بغض خود را در هنگام ناراحتی و عصبانیت به دست بگیریم؟
نمره 4.3 از 74 رای

چگونه کنترل گریه را به دست بگیریم ؟ چگونه جلوی بغض خود را بگیریم ؟ چگونه هنگام عصبانیت گریه نکنیم ؟ چگونه گریه خود را کنترل کنیم ؟ اینها فقط سوالات کسانی که زود گریه می کنند و یا به عقیده عموم زودرنج‌تر هستند ، نیست. مخاطبین این پرسش‌ها جدا از جنسیت زن و مرد و یا سن و سال را شامل میشود. با مقاله سایت آی آر میکس همراه شوید تا در یک کلام به شما بیاموزیم که؛ اشک‌های خود را منحرف کنید.

آموزش جلوگیری از بغض و گریه کردن در زمان عصبانیت و ناراحتی

How To Hold Back Tears When We Get Angry And Upset

گریه راهکار طبیعی بدن برای رهایی از تنش و ابراز احساسات است که در پی وجود موقعیتی و یا وضعیتی چالش برانگیز بروز می‌کند. زمانهایی وجود دارند که میخواهید گریه آخرین واکنشی باشد که از خود بروز می‌دهید. در این وضعیت‌ها تمایلی برای گریه کردن وجود ندارد. این دلایل می‌توانند منشاء‌های گوناگونی داشته باشند. به عنوان مثال؛ در موقعیت‌های جدی و یا زمانی که واکنش‌های هیستریک و عصبی دارید. دانستن راه های جلوگیری از گریه در این مواقع بسیار مفید خواهد بود. بله درست شنیدید ؛ روش کنترل گریه واقعاً وجود دارد.

کنترل گریه با استفاده از راهکارهای فیزیکی

۱- یکی از روشهای کنترل گریه نیشگون گرفتن است. مقدار اندکی درد جسمی می‌تواند با از بین بردن درد عاطفی موجود ، مانع جاری شدن اشک‌هایتان شود. راه های جلوگیری از گریه با استفاده از روش فیزیکی منوط به نقاط حساسی چون پل بینی ، گوشت بین انگشتان و قسمتهای نرم و داخلی بازو است. این روش برای کسانی که زود گریه می‌ کنند اغلب موثر است.

۲- بر تنفس خود تمرکز کنید. توجه به الگوی تنفس طبیعی بدن یکی از راه های جلوگیری از گریه است.. به دم و بازدم تنفس خود توجه کنید. برای کسب آرامش دوباره خود میتوانید هوا را با یک نفس عمیق از طریق بینی داخل کرده و از طریق دهان بیرون بدهید. هدایت هوا به داخل شکم در این روش یک آرامبخش برای کنترل گریه بخصوص در زمان عصبانیت و یا بغض کردن است.

کنترل گریه

۳- از احساس سردی به عنوان عامل حواس پرتی استفاده کنید. تغییر دادن احساس میتواند مانع از جاری شدن اشک‌هایتان شود. یک بطری اب سرد و یا یک قطعه یخ روی مچ دست خود بگذارید و یا صورت خود را با اب سرد بشویید.

۴- چشم‌های خود را برای کنترل گریه حرکت دهید. ” چکار کنم زود گریه نکنم؟ و چگونه جلوی بغض خود را بگیریم ؟ ” ، پاسخ این سوال شما حرکت دادن چشم‌ها به طرفین ، بستن چشم‌ها و نگاه کردن به بالا است. سرتان را بالا بگیرید، این روش مانع از جاری شدن اشک در وضعیت بحرانی می شود. البته این روش برای قبل از اجتماع انبوه اشک داخل چشم قابل استفاده است.

کنترل گریه

۵- موقعیت خود را برای کنترل گریه تغییر دهید. تغییر موقعیت و ورود به فاز جدید به شما در پاک کردن وضعیت قبلی کمک مینماید. البته به یاد داشته باشید در این روش کنترل گریه ، فقط میزان اضطراب شما کاهش پیدا میکند و ذهنتان منحرف میشود ولی مشکل هنوز به طور کامل حل نشده است.

  • اگر ایستاده‌اید ، بنشینید و اگر نشسته‌اید ، راه بروید
  • از اتاقی به اتاق دیگر بروید (The Doorway Effect)
  • جسمی نرمی را برای کاهش استرس بفشارید (بالشت ، تی شرت و …)
  • زبان خود را به سقف دهان و پشت دندانهای خود بچسبانید

۶- یک خواب کوتاه میتواند مغز را احیا کند. و بالافاصله بعد از بیدار شدن به بخش گسترده‌ای از دانش و اطلاعات مغز خود دسترسی خواهید داشت. که به مغز شما اجازه میدهد روشی برای حل مشکل و کمک به شما جستجو نماید.

۷- تغییر حالت چهره موجب تغییر حالت درونی‌تان و کنترل گریه خواهد شد. از خم کردن ابروها و دهان خود بپرهیزید و سعی کنید حالت چهره خود را خنثی کنید. حتی اگر بتوانید یک لبخند بزرگ تصنعی بزنید میتواند در کنترل گریه شما و قطع آن موثر باشد.

کنترل گریه

چگونه جلوی بغض خود را بگیریم ؟

وقتی صحبت از راه های جلوگیری از گریه میشود؛ همواره سخت‌ترین بخش آن به فرو بردن بغض مربوط است. بغض مانده در گلو همان عامل گریه است. بغض زمانی تشکیل می شود که بدن شما در وضعیت استرس‌زا قرار دارد. در این حین واکنش سیستم عصبی باز شدن دهانه حجره است. دهانه حنجره کنترل عضله گلو و تارهای صوتی را بر عهده دارد. باز شدن دهانه حنجره، حسی مانند ایجاد یک توده در گلو را دارد. برای بلعیدن آن :

  • یک لیوان اب بنوشید تا عضلات گلو آرام شوند.
  • در صورت عدم دسترسی به آب ، نفس خود را به آرامی و پشت سر هم فرو دهید.
  • خمیازه بکشید. یخ زدگی به آرام شدن ماهیچه‌های گلو کمک میکند.

کنترل گریه

جستجوی راهکارهای بلند مدت برای کنترل گریه

۱- بر خلاف باور عمومی که گاهی حتی برای پسران گریه را منع میکنند. گریه برای سلامت بدن شما مفید است. فرصتی برای گریه کردن یک بار در هفته فراهم کنید. این فرصت میتواند هفته‌ای یک بار تماشای فیلم غم انگیز در حریم خانه خودتان باشد. به خود اجازه دهید که غم و اندوه را تجربه کنید. گریه با خارج کردن سموم خاصی از بدن به تقویت سیستم ایمنی بدنتان کمک میکند. هر از چند گاهی گریه کردن برای سلامت فیزیکی و عاطفی شما سودمند خواهد بود. در باور عموم کسانی که زود گریه می کنند را اغلب افرادی ضعیف می خوانند؛ در حالی که گریه با جهش احساسی شما را قوی میکند. به همین دلیل است که گریه یک روش مدیریت استرس خوب به شمار میرود.

کنترل گریه

۲- برای یافتن پاسخ “چگونه گریه نکنیم ؟” ؛ باید روشهای تغییر رفتار را پیگیری کنید. در این روش‌ها ، الگوی رفتاری منفی شناخته شده و به طور آگاهانه تغییر داده میشود. کسانی که زود گریه می کنند و به دنبال پاسخ “چگونه هنگام عصبانیت گریه نکنیم” هستند، بدانند که پیگیری روشهای اصلاح رفتار میتواند به آن‌ها برای مقابله با اضطراب احساسی کمک شایانی نماید.
افراد اغلب هنگامی که غمگین هستند، گریه میکنند. اگر به گریه در هنگام عصبانیت دچار هستید به یک درمانگر برای اصلاح رفتاری مراجعه کنید. و در صورتی که محصل و یا دانشجو هستید از طریق مدرسه یا دانشگاه از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

۳- در مورد نیازهای عاطفی خود پیشگام باشید. اغلب گریه‌های مکرر ناشی از عدم توانایی در بیان نیازهای عاطفی، به افراد اطراف شما است. درباره چرایی و زمانهایی که نیاز به پشتیبانی عاطفی دارید با عزیزان خود صحبت کنید.

کنترل گریه

تکنیک‌هایی برای کنترل گریه های احساسی برای کسانی که زود گریه می کنند

۱-وجود استرس یکی از عوامل بروز میگرن و سردرد و حتی گریه است. اگر دلیل گریه شما وجود یک استرس احساسی است. قرار دادن یک فاصله بین خودتان و عامل استرس‌زا به کنترل گریه کمک میکند. اگر بحث و مشاجره شما را به گریه می‌اندازد ، ناراحتی خود را بروز دهید. و زمانی برای تسلط به خود و کسب آرامش درخواست کنید. به عنوان مثال:

  • راه بروید
  • از اتاق خارج شوید
  • کتاب بخوانید
  • دوش بگیرید
  • ورزش کنید
  • با تلفن صحبت کنید
  • تلگرام یا فیس بوک خود را چک کنید
  • متنی برای یکی از دوستان خود ارسال کنید
  • نفس‌های عمیق بکشید

کنترل گریه

۲- همیشه زمانی برای تغییر وضعیت وجود ندارد. اگر نمی‌توانید از یک جلسه یا کلاس ، برای کنترل گریه خود پرهیز کنید، سعی کنید خود را از حس ناراحتی دور کنید. برای این کار باید کانون تمرکز خود را تغییر دهید. برخی از تکنیک‌های تمرکز برای کنترل گریه عبارت است از:

  • یادداشت برداری کردن، این یادداشت‌ها حتماً نباید مرتبط با موضوع ناراحتی باشند (یک تکه نت موسیقی، شعر، دیالوگ فیلم …)
  • یک صفحه فکاهی در مجله یا وب سایت تفریحی بخوانید
  • یک سکانس خنده‌دار فیلم یا کلیپی جالب را به یاد آورید
  • به یک مسئله ریاضی و راه حل آن فکر کنید

کنترل گریه

۳- یکی از راه های جلوگیری از گریه آموختن مهارت خودصحبتی است. با خودتان حرف بزنید این کار به خلاصی از احساسات فروخورده کمک میکند. وقتی در موقعیت ناراحت کننده هستید یک از راه های جلوگیری از گریه تفکر درباره جملات و نقل و قول‌های مثبت و انگیزشی است.
به عنوان مثال: “پایان شبه سیه سپید است”، “اگر زندگی به تو یک لیمو داد یک لیوان لیموناد تهیه کن” و …

کنترل گریه

۴- خشم را به عنوان یک احساس تجربه کنید. اغلب مردم با گریه اوج غم و اندوه و ناراحتی خود را نشان می‌دهند. که لزوما یک تصمیم آگاهانه نیست. عصبانیت نیز احساسی است که در صورت وقوع بی‌احترامی بروز میکند.

چگونه الکی گریه کنیم؟

برای کنترل گریه خود ، زمانی که در جمع هستید میتوانید از برخی از واکنش‌های طبیعی بدن که موجب جمع شدن قطرات اشک در چشم می‌شوند، استفاده کنید. برخی از گریه‌های الکی عبارت است از:

  • وانمود کنید که چیزی از چشم خود خارج می‌کنید. و اشک را با گوشه دستمال پاک نمایید.
  • وانمود کنید که عطسه می‌کنید و چهره خود را با آرنج بپوشانید به طوری که اشک را با بازوی خود پاک کنید.
  • وانمود کنید که آلرژی دارید. این یک شیوه کلاسیک برای کنترل گریه در جمع است. آلرژی نیز چشم‌های شما را قرمز میکند.
  • خمیازه نیز کار ساز است. خمیازه‌های بلند و کشدار اشک به چشمان می‌نشانند.

نظرات و پیشنهادات ؟

علاقه‌مندیم پاسخ‌های متفاوت شما را برای “چگونه هنگام عصبانیت گریه نکنیم ؟ ” و ” چگونه گریه خود را کنترل کنیم ؟ ” بشنویم. بنابراین پیشنهادات خود را در بخش نظرات سایت آی آر میکس با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۵۱ دیدگاه

  1. Mahi گفت:
    153

    ممنون خیلی مفید بود بدن من جوریه که تو این مواقع اگه بخوام حرف بزنم گریم میگره و این خیلی بده . اصلا نمیخوام خودمو ادم ضعیفی نشون بدم .

  2. ف احیا گفت:
    6

    عالی بود ممنون

  3. آمنه گفت:
    63

    اینجا تنها جایی بود که انقد جامع و کامل توضیح داده بود. من خیلی زود گریه ام میگیره. و بدتر از همه تمسخر اطرافیان هست که آزارم میده. امیدوارم با این راهکارها مشکلم حل بشه. خیلی ممنون

  4. سمیه گفت:
    47

    مطالب مفیدی بود.من دانشجوی فوق لیسانس هستم و حدود پانزده ساله که شاغلم,تا اینجای زندگیم مسیره آسونی رو نیومدم و در شرایط خیلی حاد تونستم خودم و خانواده امو کنترل کنم اما توی یه سری مسائل که تقریبا نود و نه درصدش مربوط به محیط کار میشه تا میخوام یه بحث جدی در مورد حق و حقوقم داشته باشم گریه ام میگیره تکنیک هایی که گفتید رو نیشگون گرفتن از کف دست رو امتحان کردم ولی جواب نگرفتم الان مطالب رو خوندم و فردا یکی دیگه از تکنیکها رو امتحان میکنم امیدوارم جواب بده چون بحث در مورد حقوقم و پورسانتی هستش که بهم ندادن.
    دعا کنید بتونم قوی باشم و جلوی اشگامو بگیرم

    • بنده خدا گفت:
      26

      اگه در مورد حق و حقوق خودته بحث نکن با طرف بزنش تا حد مرگ بزنش توف هم بنداز روش

    • امیر گفت:
      13

      در مورد حرفی که میخوای بزنی باصدای بلند با خودت
      یا جلوی آینه صحبت کن
      اینجوری هم اعتماد به نفست میره بالاتر
      و استرست تو اون موقعیت کم میشه و دست پاچه نمیشی
      من خودم اینکارو انجام میدم جواب گوئه
      متاسفانه منم موقع بحث (معمولا کاری و دفاع از حق)گریم میگیره

  5. نازنین گفت:
    22

    سلام علیکم
    خواهش میکنم کسایی که توی جمع گریه میکنن و این حس رو دوست ندارن توجه کنن
    باور کنید شما میتونید با گریه حرفتون رو بزنید و من شخصا ادم هایی رو دیدم که گریه نمی کنن و جلوی خودشون رو میگیرن ولی از یه جای دیگه ی زندگیشون میزنه بیرون پس جلوی گریه تون رو نگیرید چون به سلامتیتون اسیب میزنه ولی سعی کنید موقع گریه بتونید صحبت کنید و حقتون رو بگیرید
    خدانگهدارتون باشه

  6. S.O گفت:
    0

    برای الکی گریه کردن باید به یه نقطه خیره شد و به یک موضوعی که مارا به گریه می اندازند فکر کنیم مثلا از دست دادن عزیزانمان درسته که یه ذره روی روحیه همون تاثیر می ذاره اما شاید به درد خورد . به من کمک کرد . ممنون از کمکتون .

  7. سارا گفت:
    52

    من وسط دعوا ها خیلی زود بغض میکنم و اگ یکم بیشتر بهم فشار بیاد چشمام پر اشک میشه و…
    واقعا مطالب خوبی بود امیدوارم اثر کنه:)

    • یه بدبخت گفت:
      24

      والا منم همین مشکل رو دارم و اگه داخل دعواهای فیزیکی طرف تا میتونم کتک بزنم یا اگه داخل دعوای لفظی طرف رو با خاک یکسان کنم بازم بعدش بغض میکنم و مورد سرزنش قرار میگیرم.البته اوج فاجعه به این قسمت میرسه ک من پسرم 😐
      اونم نه یه پسر ده دوازده ساله!
      ):
      یه راهی روشی چیزی بگید داخل این سنم زشته والا همش گریه کنم

      • نگین گفت:
        22

        والا یکی میخواد به من کمک کنه راه حل بلد بودم اینجا نبودم ای خدا ?‍♀️ یکی به جمع ما بدبختا که اشکمون دمه مشکمونه کمک کنه ?

      • ساحلی پر آرامش 🖤 گفت:
        2

        اولا که همه گریه میکنند
        دوما برای جلوگیری از بغض و گریه در محل و یا جمع لبتو گاز بگیر!
        پشت سر هم هوایی که تو دهنته رو قورت بده
        و نفس عمیق بکش
        بعد همون روز وقتی تنها شدی ی چیز غمگین نگاه کن که احساسات بد اون روزت و بغصت خالی شن!
        چون اگه همش بغضتو نگه داری کنترلش تو دیگر مواقع سخت میشه و یهو میبینی ی جایی بغضت میشکنه که نباید!

  8. نسرین گفت:
    27

    منم همینطورم.هروقت که اراده کردم گریه نکنم و بتونم حرفمو بزنم نشد ک نشد دیگ ناامید شدم متاسفانه

  9. Aa گفت:
    17

    من همشو در طول مدت امتحان کردم ولی چون از بچگی عادت کردم به این کار نتیجه نداره وقتی یه حرف خبلی مهم میخوام بزنم و ناراحتم هیچ کنترلی رو اشکا ندارم

  10. نگین گفت:
    37

    متنفرم از این اخلاقم که موقع عصبانیت گریم میگیرع و نمیتونم کنترلش کنم اینجور موقع ها اطرافیان هی مسخره میکنن گریه چرا ولی دست خودم نیست همین الانم دارم گریه میکنم هر سری بحثم میشه چسام پر میشع نمیدونم چطو کنترلش کنم ولی مطالبتون مفید بود ممنون

    • علیرضا گفت:
      5

      دوست من منم مثل تو هستم و این مشکل هیچ راهی نداره و تو باید راه حل خودتو پیدا کنی

    • سارا گفت:
      5

      منم متتفرم از این اخلاقم
      متاسفانه مادر شوهرم از افرادی هستش که مدام انتقاد میکنه از آدم
      سر هیییچ و پووچ
      تا میام دفاع کنم از خودم انقدررر تنش و فشار عصبی روم وارد میشه که فوری بغض میکنم و گریههه 🥺🥺
      هییی میخوام کنترل کنم خودمو نمیشههه
      باید این روش ها رو امتحان کنم
      ممنونم از راهنمایی هاتون

  11. رکسانا گفت:
    14

    ممنون مطالب خوبی بود
    من چند وقته حتی اگه باهام تند حرف بزنن هم بغض میکنم دیگه دعوا که بماند و اصلا هم از این اخلاق جدیدم خوشم نمیاد
    موقع خوندن رمان و دیدن تی وی هم گریه ام میگیره ولی به خودم دلداری میدم که اینا همش الکیه و زاده ذهن یه نفره ولی بازم کنترلی روی اشکام ندارم
    اگه موقع گریه کردن تو جمع باشم خجالت میکشم و حس بدی بهم دست میده پس اون مکان و ترک میکنم ولی بعضی وقتا اینکارم خیلی ضایع هس و مورد تمسخر بقیه میشه

  12. پریا گفت:
    13

    من هم نمیتونم دعوا و بحث کنم تا میتونم دوری میکنم سریع بدنم میلرزه و گلوم از بغض بسته میشه انگار ده کیلو وزنه اویزونه
    اصلا نمیتونم حرف بزنم دست و پام میلرزه حس بدی بهم دست میده
    از این حالتم متنفرم
    نمیتونم حقمو بگیرم یا در مقابل زور سکوت میکنم چون واقعا کم میارم

  13. ندا گفت:
    15

    سلام مطالبتون عالی بود من یه دختر ۱۵ ساله هستم ولی همیشه زود گریه ام میگیره مخصوصا زمانی که با خواهرام دعوام میشه یعنی فقط کافیه بهم بگند بالا چشمت ابروه مث چی تو خودم میرما و شروع به گریه کردن میکنم یه بار که با دختر خاله ام دعوام شده بود خواهرم طرف اونا گرفت و شروع کرد فحش دادن به من منم ان چنان گریه کردم که فقط خدا میدونه سر همین موضوع هم همیشه دختر خاله بهم تیکه میندازی البته من باهاش اشتی نکردما هنوز باهاش قهرم ولی خو همش تا منو میبینه بهم میگه نی نی کوچولو منم عصبی میشما و زبونم بند میادو فقط شروع به گریه کردن میکنم یا حتی از این کلمه هم استفاده نمیکنه فقط بهم نیش خند میزنه ولی بازم من گریه ام میگیره هر کاری هم میکنم جلوی خودما بگیرم نمیشه که نمییییشه حالا این راهکار ها را امتحان میکنم انشاالله که جواب بده و مشکلم حل بشه لطفا واسم دعا کنید چون دیگه حس میکنم به چشم همه یه بچه کوچولو میام حتی بچه ۶ طاله هم مسخره ام میکنه تو روخدا واسم دعا کنید مشکل حل بشه ممنون

  14. کاف گفت:
    20

    من وقتی ناراحت میشم شاید گریه م نگیره ولی تا میام شروع کنم به بحث کردن حتی اگه مسخره ترین موضوع باشه اشکام سریع میریزه و بهم میخندن همیشه میگن وا چرا گریه حالا همچین چیز مهمی نشده که یا میگن من که چیزی نگفتم چقد لوسی … خلاصه که با گریه و بی گریه حرفامو میزنم ولی خب بدیش اینکه بهم میخندن

  15. بد بخت گفت:
    8

    خیلی بده این عادت
    دیروز با دوستم دعوام شد کتک زدیم همو
    چیزی نگفتم
    ولی بعد که همه جمع شدن اومدم حرف بزنم که گریم گرفت
    بعد بهم گفت گریه کن گریه کن
    الانم روم نمیشه برم بیرون
    میترسم مسخرم کنن
    دعا کنید برام☹️

  16. یاسی گفت:
    5

    من درمقابل بزرگترین مشکلات و دعواها و درگیری ها قوی ترین هستم وهمیشه همه تحسینم میکنن،اما ‌امااااااان،امان از وقتی که باشوهرم بحثمون میشه، مثل ابر بهااااار اشک میریزم.اصلا دست خودم نیست، شوهرمم همش فکر می‌کنه برای لجبازی بااون گریه میکنم و سرم داد میزنه، باور کنین آرزوی مرگ میکنم و حاضرم سرمو بکوبم تو دیوار اما نمیتونم جلوی گریمو بگیرم، الانم اشکام دارن می ریزن.

  17. عطیه گفت:
    8

    منم هروقت بحثی میشه سریع گریم میگیره حالم از خودم بهم میخورههههه اخه ادم اینقدر ضعیف؟؟؟

  18. ناشناس گفت:
    9

    منم خیلی زود گریم میگیره تا کسی بهم ی حرفی میزنه گریه میکنم قبول دارم ک واقا اخلاق بدیه .
    امیدوارم با این راهکار ها مشکلم حل بشه

  19. چویا گفت:
    4

    سختمه وقتی معلم جلو همه تحقیرم میکنه اشکامو نگه دارم🚶‍♀️فقط مجبورم به سمت کیفم پناه ببرم تا یوقت اشکام نریزه..از پدرسه و معلماش متنفرم💔

  20. زن گریان گفت:
    0

    منم مثل شماها هستم ولی گریه یکی از نعمت هایی از خداست ومن راه وروشمرو پیداکردم این که تا میتونم گریه کنم وآرام بشم 😭😭😭🤣🤣🤣

  21. SRA گفت:
    2

    من خودم واقعا نمیدونم دائم گریه ام میگیره
    یه افسرده به تمام معنا
    وقتی ک یکی بهم چیزی بگه نمیتونم حرف بزنم فقط گریه ام‌میگره وقتی هم حرف بزنم گریه نمیزاره
    واقعا خیلی حس بدی هست

  22. دختر خانوم گفت:
    -1

    من هیچ وقت الکی گریه نمی کنم و اگه یه موقعی بشه که بغض کنم و بخوام گریه کنم نفس عمیق می کشم و محل رو ترک می کنم و یکم راه می رم بعدش دریت می شه

  23. اترین غرقابی گفت:
    2

    من با خودم حرف میزنم بدتر خودم را بی دلیل سرکوب میکنم.

  24. مهدی گفت:
    5

    در اوج فشار و عصبانیت و خشم اگه نتونم خودمو خالی کنم گریم میگیره😪

  25. فاطمه گفت:
    5

    من اعتماد به نفسم بد نیست یعنی تو جمع جدیدی برم میتونم راحت ارتباط با بقیه بگیرم تنها مشکل من این که وقتی دعوا میشه حالا تو کلاس یا هر جای دیگه ای اصلا قبل اینکه حرفمو بزنم گریم میگیره و هرکاری میکنم این اشک ها نیاد ولی متأسفانه همین طوری جاری میشن میان پایین سعی میکنم از مطالبتون استفاده کنم تا ببینم چی میشه 🙂

  26. .... گفت:
    5

    من الان نشسته بودم داشتم با گوشی کار میکردم مامانم یه چیزایی گفت که خیییییییلی اعصابمو خورد کرد یهو نزدیک بود جلوش بزنم زیر گریه اومدم رو تختم که گریم گرفت نبینه کلا خانواده م بیشتر از هر کس ناراحتم میکنن و شاید خودکشی کردم

    • مریم گفت:
      1

      واسه مشکل تو خانواده که آدم خودکشی نمیکنه تلاش کن بیا بیرون از خونه مستقل شو که دیگه بحث نکنی
      چرا خودتو واسه بقیه بکشی؟! موفق شو تا بقیه خودشونو بکشن برات

  27. راستین گفت:
    4

    دوستان سلام من هر وقت می‌خوام حرفی بزنم یا اینکه جواب سوال کسی رو بدم بغضم میگیره کسی می‌تونه منو راهنمایی کنه .مرسی

  28. آرمین گفت:
    2

    سلام بچه ها من اینجوریم که تو مدرسه تا منو یه مشت میزنن گریه ام میگیره من ۱۳ سالمه کلاس هفتمم فکر کنم فقط ده بار تو دعوا گریه ام نگرفته و اگه هم گریه عم نگیرد وقتی مدیر داره میگه چی شده میخام توضیح بدم گریه ام میگیره چیکار کنم و برای چی اینجوری هستم

  29. ماهان گفت:
    0

    واقعا میگم بد دردیه از ته دل میگم بد دردیه وقتی یه سیلی بخوری با اون همه ادعا گریت بگیره بغز شدید بهت فشار بیاره ،با این روش ها فک نکنم نتیجه بگیرم کسی داروی خاصی مد نظرش نیست ؟

  30. آرتین گفت:
    2

    همش فکر میکردم که منم که با کوچک ترین چیز گریم در میاد ولی الان فهمیدم که تنها نیستم واقعا روحیه گرفتم

  31. ز.م گفت:
    0

    شبیه سازی موقعیت های احقاق حق با کمک دوست یا عزیزی و تکرار حالات واقعی به شکل امن تر و قرار دادن فرد توی شرایط عصبی ک باعث گریه های این مدلی میشه و تمرین مداوم برای انجام ندادنش باعث بهبود این حالت میشه
    اما بهترین راه درمان روانکاو هست که از ریشه مشکل رو شناسایی و حل کنه.
    موفق باشید

تبلیغات متنی