جوانسازی پوست صورت

بهترین راه های جوانسازی پوست صورت و رازهای جوان ماندن پوست دست و بدن

۰
بهترین راه های جوانسازی پوست صورت و رازهای جوان ماندن پوست دست و بدن
امتیاز دهی به نوشته

جوانسازی پوست صورت و بدن یکی از دغدغه های امروز ماست زیرا پوست یک انسان نقش مهمی بر زیبایی آن شخص ایفا میکند. روش های جوان ماندن پوست در عمل های زیبایی و مواد شیمیایی خلاصه نمیشد، زیرا روش های خانگی و طبیعی جوانسازی پوست مفید و کارساز تر هستند. در پست امروز آی آر میکس میخواهیم ۱۴ روش طبیعی برای جوان ماندن پوست را به شما دوستان آموزش دهیم.

معرفی روش های جوان سازی پوست دست و راز های جوان ماندن پوست صورت ، بدن و پا

Introducing Natural Ways And Methods For Making Skin Younger And Better

روش های زیادی برای جوان ماندن پوست بدن وجود دارد که اکثر این روش های جوانسازی پوست و صورت نیاز به استفاده از مواد شیمیایی دارد، که موجب بروز حساسیت و بیماری های پوستی میشود. ما در آی آر میکس ۲۹ روش متنوع و متفاوت برای درمان جوش زیرپوستی، سرسیاه و غیره را آموختیم.شما میتوانید با مصرف ویتامین ها مورد نیاز پوست و رژیم های غذایی سالم و سبک پوستی جوان و شاداب داشته باشید، در ادامه قصد داریم روش های طبیعی جوانسازی پوست صورت که شما را زیبا و جوان تر میکند آموزش دهیم.

جوانسازی پوست صورت با استفاده از درمان و روش های طبیعی

 

جوانسازی پوست صورت

بجای استفاده از صابون ها و مواد شیمیایی موجود در بازار برای شستن پوست صورت و بدن خود از ترکیب طبیعی عسل ، روغن زیتون ، ماست و جوی دوسر استفاده کنید. میتوانید دو بار در روز از این ترکیب استفاده کنید تا چرک ، چربی و پوست های مرده صورت و بدن شما را از بین ببرد.

  • سعی کنید برای جوان ماندن پوست روزی دو بار از مقداری شیر و عسل برای شستن صورت خود استفاده کنید.
  • همچنین میتوانید با ترکیب جو ، آب ، شیر و آب لیمو یک شوینده طبیعی برای از بین بردن چرک و چربی صورت خود بسازید.

 

جوانسازی پوست صورت

برای جوانسازی پوست صورت و جلوگیری از پوسته پوسته شدن، چروک و لکه لکه شدن پوست هفته ۲ بار پوست خود را با ترکیب شکر ، نمک ، عسل و قهوه ماساژ داده و سپس آنرا با آب تمیز کنید. اگر پس از انجام این کار پوست شما شروع به پوسته پوسته و خشک شدن کرد از انجام اینکار صرفه نظر کنید.

  • قبل از شروع انگشتانتان را تمیز کنید و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانبه مواد را با به شکل دایره ای بر روی پوست خود ماساژ دهید. سپس آنرا با آب گرم بشویید و با یک حوله خیس صورت خود را پاک کنید تا پوستتان جوان تر نشان داده شود.

جوانسازی پوست صورت

یکی از راه های از بین بردن چرک بدن و جوانسازی پوست صورت ریلکس کردن در حمام با آب گرم میباشد. میتوانید با ریختن گیاهان طبیعی همچون مریم گلی ، رزماری ، نعنا ، بابونه و چای سبز خوردنی در آب گرم حمام به روند جوان سازی پوست و چرک زدایی کمک کنید.

  • توجه داشته باشید که آب بیش از حد گرم پوست شما را خشک میکند.
  • ماندن بیش از ۲۰ دقیقه در آب حاوی این ترکیبات موجب حساس شدن پوست شما میشود.

جوانسازی پوست صورت

یکی از راه های جوان ماندن پوست دست و صورت استفاده از یک مرطوب کننده طبیعی است. میتوانید از روغن زیتون و نارگیل بجای محصولات شیمیایی برای مرطوب سازی پوست خود استفاده کنید.

  • بهترین زمان برای استفاده از روغن زیتون و نارگیل برای جوان ماندن پوست پس از شستن صورت و دستان است که پوست شما خشک میشود.
  • همچنین میتوانید از روغن درخت shea ، موم زنبور عسل و روغن ویتامین E برای جوان و مرطوب سازی پوست استفاده کنید.

جوانسازی پوست صورت

علت جوان ماندن پوست در استفاده از محلول ها و لسیون های شیمیایی نیست بلکه در حفظ و مراقبت آن با استفاده از مواد طبیعی است. میتوانید با مواد طبیعی همچون سفیده تخم مرغ و میوه هایی مانند توت فرنگی ، گریپ فروت و آووکادو ماسک های طبیعی بسازید که به جوانسازی پوست صورت شما کمک میکند.

  • موادی مانند عسل ، شکر قهوه ای ، ماست و روغن زیتون نیز میتوانند ترکیب مناسبی برای جوان ماندن پوست باشند.

مصرف قرص های ویتامینه برای جوان ماندن پوست دست و صورت

جوانسازی پوست صورت

شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد که چگونه بعد از ۳۰ سالگی جوان بمانیم ؟ برخی پاسخ این سوال را در استفاده از محصولات شیمیایی خلاصه میکنند ، اما شما میتوانید با مصرف مکمل های ویتامین D پوستی جوان و شاداب داشته باشید. یا از طریق مواد خوراکی همچون هویج، ماهی ، تخم مرغ ، پنیر ، شیر و غیره ویتامین D مورد نیاز را دریافت کنید.

جوانسازی پوست صورت

از مکمل های روغن ماهی برای جوان ماندن پوست بدن ، صورت و بهبود روحیه خود استفاده کنید. قرص های روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که می توانند به حفظ زیبایی پوست شما کمک کنند. به دنبال مکمل هایی باشید که دارای نسبت ۷ به ۱ EPA به DHA هستند تا بیشترین تاثیر را برای جوانسازی پوست صورت خود ببینید.

جوانسازی پوست صورت

با مصرف مکمل های بیوتین میتوانید موهای زیبا و ناخن های مقاوم داشته باشید ، این مکمل ها شامل انواع ویتامین B هستند که بدن شما به آن برای تقویت مو و پوست نیاز دارد. یک بار در روز این مکمل ها را مصرف کنید تا مو و ناخان های قوی و زیبا داشته باشید.

داشتن یک رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم

جوانسازی پوست صورت

نوشیدن حداقل ۶-۸ لیوان آب در روز میتواند به جوانسازی پوست صورت شما کمک کند. از دست دادن آب بدن می تواند پوست شما را خشک و انرژی شما را کاهش دهد. سعی کنید یک بتری آب را به تدریج در طول روز مصرف کنید تا به معده فشاری وارد نشود. اضافه کردن آب لیمو و عسل میتوانید به بهبود مزه و خاصیت آن کمک کند.

جوانسازی پوست صورت

خوردن غذاهایی با ویتامین C، E و بتا کاروتن بالا برای حفظ سلامتی پوست. مصرف این غذا ها میتواند علاوه بر جوانسازی پوست صورت شما ، انرژی مورد نیاز در طول روز را برای شما فراهم کند و به کاهش وزن شما کمک کند. مواد غذایی مانند فلفل قرمز ، کلم بروکلی ، توت فرنگی ، مرکبات و غیره که حاوی ویتامین C بالایی هستند به جوان ماندن پوست صورت شما کمک میکنند.

همچنین مواد غذایی مانند آجیل ، آووکادو ، گندم و غذاهایی با بتاکاروتن بالا مانند هویج، کدو تنبل، گوشت، سوسن، اسفناج و کلم بروکلی نیز حاوی ویتامین E بالایی هستند از پیری پوست شما جلوگیری میکنند.

جوانسازی پوست صورت

حداقل ۳ تا ۴ بار در هفته ورزش کنید، تناسب اندام و زندگی سالم میتواند به جوان ماندن پوست صورت شما کمک کند. ورزش هایی ماندن دویدن و دوچرخه سواری میتواند به سلامت بدن و پوست شما کمک کند. با روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی شروع کنید تا بدن شما آمادگی ورزش های سنگین مانند بدن سازی را داشته باشد.

جوانسازی پوست صورت

سطح استرس خود را با یوگا یا تنفس عمیق کاهش دهید. سطح استرس بالا می تواند منجر به پیری زود رس و مشکلات قلبی و جسمی شود. جوانسازی پوست صورت خود را با انجام ورزش یوگا تزمین کنید.

جوانسازی پوست صورت

یکی از عوامل پیری زود رس و لکه های پوستی شما نور خورشید است، اگر شما شغلی دارید که باید مدت طولانی در معرض تابش خورشید قرار بگرید باید هنگام خارج شدن از منزل کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

جوانسازی پوست صورت

یکی از مهمترین عوامل جوانسازی پوست صورت خواب کافی است. سعی کنید هر روز ۸ ساعت بخوابید تا انرژی لازم برای انجام کار های روزانه را داشته باشید. خواب شبانه روزی موجب کاهش استرس میشود.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

آیا شما پیشنهاد و نظری دارید که بهبود این مطلب کمک میکند؟ آیا شما با جوانسازی پوست صورت خود مشکلی دارید که در این پست به آن پاسخ داده نشده است ؟ برای گرفتن پاسخ سوالات، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی