طریقه سم پاشی خانه

آموزش طریقه سم پاشی خانه و نحوه از بین بردن پشه های ریز دستشویی، سوسک و .. + ویدیو

۰
آموزش طریقه سم پاشی خانه و نحوه از بین بردن پشه های ریز دستشویی، سوسک و .. + ویدیو
نمره 1 از 1 رای

آیا شما در حال فرار از حشرات خزنده هستید که دایما در همه جا خانه ظاهر می شوند؟ شاید آنچه که به عنوان مشکل در نظر گرفتید حالا به یک آلودگی تبدیل شده است. گاهی اوقات، برخورد با یک مشکل یا آلودگی ممکن است ترسناک باشد. خوشبختانه، روش های متعددی وجود دارد که شما می توانید حشرات را از طریقه سم پاشی خانه نابود کنید. با آر میکس همراه باشید تا طریقه سم پاشی را آموزش دهیم.

چگونه خانه را سمپاشی کنیم؟ اقدامات و خطرات سمپاشی ساختمان برای از بین بردن مگس فاضلاب

How to Spray My House for Bugs

وقتی هوا گرم می شود سر و کله حشرات خانگی هم پیدا می شود. که زندگی را مختل می کند. باید توجه داشته باشید که این حشرات ناقل بیماری های مختلف هستند. حشرات خانگی انواع مختلف دارد. از پشه و مگس‌های پرنده گرفته تا سوسک‌های ریز و درشت. ممکن است برای مبارزه با این حشرات سراغ سم‌های مختلف رفته باشید اما بعضی از این سم‌ها به‌دلیل غیر استاندارد بودن، سلامت شما را به خطر می‌اندازند. مبارزه با این حشرات گاه کار سختی به‌ نظر می‌رسد و افراد را با دردسرهای زیادی روبه‌رو می‌کند. با آی آر میکس همراه باشید تا راه های طبیعی از بین بردن حشرات را به شما آموزش دهد.

چگونه سمپاشی کنیم؟ اقدامات  قبل و بعد از سمپاشی و طریقه سم پاشی خانه

  • مرحله ۱: از یک اسپری حشره کش برای کشتن حشرات آلوده در خانه استفاده نمایید. شپش، مورچه ها، سوسک ها، کک و.. همه واکنش های مختلف به مواد شیمیایی دارند. اطمینان حاصل کنید که اسپری حشره کشی که میخرید متناسب با خزنده خانه باشد.
  • مرحله ۲ : به دنبال مکان های مخفی  خانه خود بگردید حشرات موذی می توانند در تخته های کف، زیر فرش ها، در وسایل روشنایی و در فرش پنهان شوند. پس تمام نواحی مخفی را بررسی و بعد اسپری کنید.
  • مرحله ۳ : محیط بیرون از خانه را بررسی کنید. چون حشرات آلوده و موذی از زیر درها و شکاف های کوچک به داخل نفوذ می کنند. بهتر است حیاط و بیرون خانه را سمپاشی ساختمان کنید تا خیالتان راحت باشد.
  • مرحله ۴: استفاده از اسپری حشره کش هر لحظه میسر نمی شود. بهتر است قبل از اینکه خانه را ترک کنید همه جا را حشره کش بزنید و در را سریع ببندید
  • مرحله ۵: بهترین زمان برای سمپاشی ساختمان برای از بین بردن حشرات چاه، پشه های ریز دستشویی، مبارزه با پشه توالت و.. در بهار است.

طریقه سم پاشی خانه و راه های طبیعی از بین بردن حشرات و سم مخصوص مگس فاضلاب، پشه، سوسک و..

طبق مطالعات اخیر، کودکان که در خانه های که مدام از سم پاشی یا حشره کش استفاده می کنند بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان قرار میگیرند. با مطالعه ۱۶ مقاله از دهه ۱۹۹۰ که انجام شده نشان داد که برخی افراد در اثر استفاده از سم پاشی یا اسپری حشره کش مبتلا به سرطان خون و لنفوم شده اند. محققان دریافتند که آنهای که در معرض حشره کش بودند ۴۷ درصد احتمال بیشتری به سرطان داشتند و ۴۳ احتمال برای کودکانی که در معرض سم پاشی شیمیایی قرار گرفتند. اما این بدان معنا نیست که برای حفاظت از کودکان خود، خانه پر از حشرات موذی را تحمل کنید.

روش از بین بردن حشرات چاه:

آب لیمو دارچین. نعناع، راه حل های ساده برای نگه داشتن مورچه ها از حمله به خانه شما است. آرد، شکر و میوه رسیده فلفل قرمز می‌تواند مورچه‌ها را به دام بیندازد. برای حفاظت از این مواد درون ظرف‌های آن‌ها یک برگ بو بیندازید. می‌توانید برگ را بر روی در قوطی یا ظرف بچسبانید. این ترفند را می‌توانید درون کابینت هم انجام دهید. درون کیسه کوچکی برگ بو، چوب دارچین یا گل میخک بگذارید. تا وقتی که این بوی خوش آنجا باشد، مورچه‌ها در آن نواحی آفتابی نمی‌شوند.

طریقه سم پاشی خانه

نحوه کشتن مگس فاضلاب:

از گیاهانی که باعث دور شدن پشه و مگس از محیط زندگی شما می شوند، استفاده کنید. یکی از انواع این گیاهانی که پشه و مگس را دور می کنند، نعنا است. می توانید مقدار قابل توجهی نعنا تازه را در اتاق بگذارید و یا نزدیک محل خوابیدن یا نشستن خود بگذارید تا پشه و مگس را از شما دور کنند. اسطوخدوس و پونه نیز تاثیر مشابهی در دور کردن پشه و مگس دارند.

طریقه سم پاشی خانه

روش از بین بردن سوسک چاه فاضلاب:

شاید تا به حال این روش را امتحان نکرده باشید ولی محلول آب و صابون برای از بین بردن سوسک‌ها بسیار مناسب است. این محلول را روی سر و بدن سوسک‌ها با اسپری بپاشید. اگر این کار را به درستی انجام دهید سوسک‌ها یک دقیقه بعد کشته می‌شوند. چرا که سوسک‌ها از طرق پوست خود نفس می‌کشند و این محلول منافذ تنفسی آنها را می‌بندد و باعث مرگ آنها می‌شود.

سوسکها شبانه از جاهای مخفی خود خارج می شوند و مناطق تاریک و محصور محل زندگی آنهاست. آشپزخانه به دلیل بودن غا همیشه اوین انتخاب سوسک ها می باشد.

نحوه کشتن مگس میوه:

دور کردن پشه ها با سرکه اولین کار برای از بین بردن پشه میوه ها، دور انداختن میوه های خراب و له شده است.

اولین کاری که باید انجام دهید دور انداختن میوه های خراب و له شده است. پس از آن یکی از روش های زیر را به کار ببندید:
 یک و نیم لیتر را با ۱۲۰ گرم شکر و همین طور ۶۰ گرم فلفل ترکیب کنید  و برای ۱۰ دقیقه داخل یک قابلمه بجوشانید. سپس این ترکیب را داخل یک ظرف کم عمق ریخته و در فضای اتاق قرار دهید. حشرات به آن جذب شده و در آن غرق خواهند شد.
طریقه سم پاشی خانه

روش کشتن پشه های توالت:

این روش واقعا آسان است. فقط مخلوطی از مایع ظرفشویی و آب آماده کنید و آن را روی پشه‌ها بپاشید و به طور طبیعی آنها را بکشید. سیر دارای بوی بسیار تندی است که پشه‌ها واقعا دوست ندارند. چند حبه سیر را خرد کرده و آن را در آب بریزید و به مدت چند دقیقه بجوشانید. سپس، محلول را در یک بطری اسپری بریزید و آن را در اطراف فضا بپاشید. این محلول پشه‌ها را می‌کشد.

طریقه سم پاشی خانه

طریقه سم پاشی خانه و اقدامات بعد از سمپاشی ساس، کک و..

این گیاهان عبارت بودند از: بابونه، سیر، اوکالیپتوس، پونه، شمعدانی، درخت چای (روغن این درخت)، و اوسطوخودوس.

جهت ساخت ترکیب موثری از آن ها، عصاره این گیاهان به صورت عرق گیری تهیه گردید. سپس از مقدار کمی وازلین، پمادی تهیه شد. به احتمال ۹۵% پماد مذکور می تواند سبب دور کردن کک ها و کاهش گزش آن ها شود.

طریقه سم پاشی خانه

اگر توضیحات بالا برای شما واضح نبوده است می توانید ویدیو طریقه سم پاشی خانه را در زیر مشاهده نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس طریقه سم پاشی خانه را به شما آموزش دادیم. امیدواریم با آموزش سمپاشی آشنا شده باشید. اگر در زمینه سمپاشی ساختمان نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی