طرز گذاشتن کلاه گیس

آموزش مرحله به مرحله طرز گذاشتن کلاه گیس زنانه روی سر (موی مصنوعی)

۲
آموزش مرحله به مرحله طرز گذاشتن کلاه گیس زنانه روی سر (موی مصنوعی)
نمره 3.4 از 11 رای

استفاده از کلاه گیس و یا موی مصنوعی به راحتی می تواند در چهره شما تغییرات بزرگی ایجاد کرده و هم چنین گیرایی و جذابیت صورت شما دو چندان کند. شما ممکن است بخواهید که از یک موی مصنوعی و یا کلاه گیس در یک مراسم به خصوص استفاده کنید و یا این که با کمی موی مصنوعی رنگی تغییراتی در چهره خود خلق کنید، این جاست که ضرورت آشنایی با طرز استفاده از کلاه گیس برای شما آشکار می شود. در این پست قصد داریم تا شما را با طرز گذاشتن کلاه گیس زنانه روی سر بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید. 

چگونه کلاه گیس بگذاریم؟ آموزش تصویری گذاشتن موی مصنوعی

Ways to Wear a Wig

علاوه بر موارد یاده شده مورد استفاده برای کلاه گیس، دلایلی هم چون ریزش مو نیز می توانند انگیزه ای برای استفاده از یک موی مصنوعی باشند. کلاه گیس ها روشی آسان و مقرون به صرفه هستند که می توانند برای پوشاندن سر مورد استفاده قرار بگیرند. در نهایت مهم نیست که به چه علت قصد استفاده از کلاه گیس را دارید آن چیزی که باید در یادگیری آن تعلل نکنید آموزش تصویری گذاشتن موی مصنوعی می باشد.

انتخاب کلاه گیس مناسب

اولین قدم در یادگیری طرز گذاشتن کلاه گیس زنانه روش سر این است که یک موی مصنوعی مناسب انتخاب کنید. اگر اولین باریست که قصد استفاده از موی مصنوعی را دارید بهتر است موردی را انتخاب کنید بیشترین شباهت را با رنگ و بافت و مدل موی شما داشته باشد. البته ممکن است بخواهید از انتخاب مختلفی برای این کار استفاده کنید، در این صورت بهتر است از یک نفر بخواهید تا شما را در انتخاب بهترین موی مصنوعی متناسب با چهره تان، همراهی کند.

آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر

اندازه سر خود را بدانید

برای انتخاب کلاه گیس مناسب سرتان، شما باید اندازه سر خود را بدانید. برای این کار کافی است با یک متر از جلوی سر یعنی محل رویش مو تا پشت گوش، پشت گردن و پشت گوش دیگر را به صورت حلقه وار اندازه بگیرید. به طوری  که متر با گذشتن همه این مکان ها در نهایت به جلوی سر برسد.

آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر

کلاه گیس مناسب را خریداری کنید

اگرچه انواع کلاه گیس با جنس های متفاوتی وجود دارد ولی بهترین نوع آن کلاه گیس های با بافت موی انسانی است. آن ها حرکت و ظاهری طبیعی دارند و اگر شما تمایل به استفاده کلاه گیس طبیعی با ظاهر موی خود را دارید این موارد می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این کلاه گیس ها از هزینه بیشتری نسبت به همتایان خود برخوردارند و همچنین شستن کلاه گیس موی انسانی باید در اولویت کاری شما قرار بگیرد.

آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر

مزیت کلاه گیس با موی مصنوعی

می توان گفت یکی از مزیت های استفاده از این کلاه گیس ها این است که فرم دادن و شکل دادن مدام ندارند و در این موارد ثابت اند. همچنین نیازی نیست که در هوای بارانی و برفی نگران آنها باشید. البته در مورد خریداری این کلاه گیس ها بهتر است انواعی را انتخاب کنید که تا حدودی نسبت به حرارت مقاوم باشند.

آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر

طرز گذاشتن کلاه گیس

گذاشتن مو مصنوعی؛ اگر نگران خارج شدن موهای جلوی خود از زیر کلاه گیس هستید بهتر است مواردی را انتخاب کنید که دارای یک کش نگهدارنده هستند. در این صورت نیازی نیست که دیگر نگران دیده شدن موهای زیرین کلاه گیس خود باشید.

آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر

از دیگران کمک بخواهید

برای انتخاب بهترین مدل موی مصنوعی از یک فرد خبره کمک بخواهید. از تغییر کردن نترسید. فقط باید تلاش کنید که بهترین کلاه گیس متناسب با حالت چهره و رنگ پوست و سایر موراد را انتخاب کنید. بهترین انتخاب به بالا بردن اعتماد به نفس شما کمک خواهد کرد.

طرز گذاشتن کلاه گیس

آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر

در اولین قدم آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر شما باید موهای خود را با دست و یا با کمک شانه به پشت هدایت کنید. می توانید از چند سنجاق سر برای محکم کردن آنها در جای ثابت خود استفاده کنید. بعد از این کار هم از یک اسپری مو استفاده کنید.

طرز گذاشتن کلاه گیس

موهای بلند را زیر کلاه گیس بپوشانید

در استفاده کلاه گیس زنانه موهای بلند خود را به دو بخش راست و چپ تقسیم کنید. بعد از جدا کردن هر بخش مو را با ردیف های پیاپی سنجاق سر هر ۵ تا ۶ سانتی متر یک بار محکم کنید. البته سعی کنید این کار را بعد از صاف کردن موهای سر انجام دهید تا پیچ تاب مو باعث جابه جا شدن سنجاق سرها نشود. در انتها سر و پشت گردن آنها را با گیره و یا کش سر کامل ببندید.

طرز استفاده از کلاه گیس

از یک کلاه مو استفاده کنید

قبل از قرار دادن موی مصنوعی می توانید از یک کلاه مو استفاده کنید. این کار هم باعث حفظ موهای خودتان و هم سالم ماندن کلاه گیس خواهد شد. حتی اگر موهای بافت شده و یا کوتاهی داشته باشید قرار دادن کلاه روی سرتان کار آسانی خواهد بود.

طرز استفاده از کلاه گیس

کلاه را با گیره محکم کنید

از ۶ گیره به طور مساوی در جلوی سر و ۴ گیره در پشت سر برای نگه داشتن کلاه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که گیره پشت موها را هم به درستی در درون کلاه جاسازی کنید.

طرز گذاشتن مو مصنوعی

طرز گذاشتن موی مصنوعی مردانه و زنانه

در این مرحله از طرز گذاشتن مو مصنوعی باید با کمک هر دو دست به آرامی کلاه گیس را بر روی سرتان قرار دهید. کلاه گیس را کمی به جلو بکشید و آن را در مسیر خلاف جهت رویش موهای سر قرار دهید. لبه کلاه گیس را تنظیم کنید.

چسب کلاه گیس

از چسب کلاه گیس استفاده کنید

چسباندن کلاه گیس؛ کلاه گیس یا موی مصنوعی را با چسب ثابت کنید. چسب را در خط رویش مو بمالید. لبه کلاه گیس را به ارامی بر روی آن قرار دهیدو سپس فشار دهید. دقت کنید اگر قصد استفاده از چسب کلاه گیس را دارید آن را باید مدت حداقل ۳۰ ثانیه بر روی چسب نگه دارید. اگر لبه های کلاه گیس دارای کش باشند شاید بتوانید ان را بدون چسب هم بر روی سر نگه دارید.

چسب کلاه گیس

اعتماد به نفس بیشتری از کلاه گیس بدست بیاورید

سعی کنید از کلاه گیس در جمع دوستان و آشنایان استفاده کنید و با این کار اعتماد به نفس بیشتری بدست بیاورید. البته با این کار تا حدودی می توانید از درست قرار گرفتن موی مصنوعی بر روی سرتان اطمینان پیدا کنید.

طرز گذاشتن مو مصنوعی

چند توصیه برای مراقبت از کلاه گیس

سعی کنید در روزهای برفی و بارانی ار یک کلاه یا پوشش محافظ بر روی موهای خود استفاده کنید. در روزهای بادی از چسب کلاه گیس استفاده کنید. در هنگام برداشتن کلاه و یا پوشش از روی موهای خود مراقب باشید و این کار را به آهستگی انجام دهید. سعی کنید از کلاه های تنگ استفاده نکنید اگرچه در واقعیت شاید بتوانند بهتر از موی مصنوعی شما محافظت کنند ولی کار برداشتن آن را با دشواری مواجه خواهند ساخت.

طرز گذاشتن مو مصنوعی

روزهای گرم با کلاه گیس

سعی کنید در روزهای گرم از کلاه گیس های با آستر پنبه ای زیرین استفاده کنید. این مواد به شما کمک می کنند که پوست شما کمتر تحت تاثیر هوای گرم قرار بگیرد. می توانید از عرق کردن بیش از حد پوست سر در زیر کلاه، از کمی پودر بچه بر روی پوست سر خود استفاده کنید.

طرز گذاشتن مو مصنوعی

آموزش ویدیویی طرز گذاشتن کلاه گیس بر روی سر

 

چنان چه علاقه مند به یادگیری روش چسباندن مژه مصنوعی و یا حتی یک آرایش ساده هستید ما به شما خواندن این پست ها را پیشنهاد می کنیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با آموزش گذاشتن کلاه گیس روی سر و طرز استفاده از کلاه گیس زنانه در کنار شما بودیم چنان چه شما در این مورد نظر یا پیشنهادی دارید می توانید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی