هنرهای دستی درآمدزا

۱۰ ایده ساده و پرفروش ساخت هنرهای دستی درآمدزا

۲
۱۰ ایده ساده و پرفروش ساخت هنرهای دستی درآمدزا
نمره 4.1 از 37 رای

تمامی افراد اوقات بیکاری زیادی در خانه دارند. با توجه به وضعیت اقتصادی و بازار کار فعلی کشورمان، کسب هنرهای خانگی می تواند کمک شایانی در اقتصاد خانواده داشته باشد و اوقات مرده را به بهترین نحو تغییر دهد. در ادامه ۱۰ ایده ساده و پرفروش ساخت هنرهای دستی درآمدزا را معرفی می کنیم که علاوه بر پر کردن اوقات فراغت و آموختن هنرهای دستی جدید و زیبا، می توانید با ساخت و فروش آنها به صورت اینترنتی یا حضوری سود و درآمد خوبی کسب کنید.

آموزش رایگان ساخت صنایع دستی درآمد زا و زیبا در خانه

Ten Brilliant Crafts To Make And Sell

ما در آی آر میکس ساخت شمع های تزئینی و طریقه ساخت بادبادک را آموزش دادیم ، حال می خواهیم آموزش رایگان ساخت صنایع دستی درآمد زا و زیبا در خانه را در اختیار شما دوستان قرار دهیم. برای اینکه بتوانید کسب در آمد کنید راه های مختلفی وجود دارد؛ یکی از روش های کسب در آمد از صنایع دستی میباشد که با استفاده از وسایل موجود به منظور صرفه جویی شخصی و حتی فروش آن ها به افراد بیرون از منزل خواهد بود. با ما همراه باشید تا هنر دستی و توانایی های خانگی خود را افزایش دهید!

۱- هنرهای دستی پر فروش ؛ ساخت ظرف میوه با طناب یا حصیر

با کمی چسب، چند متر طناب و یک کاسه می توانید هنرهای درامدزا فرا بگیرید. روند کار اصلا سخت نبوده و با کمی دقت و حوصله می توان طناب ها را بعد از پیچیدن به دور کاسه، با چسب به هم متصل کرد و نهایتا کاسه را کنار گذاشت.

1- ساخت ظرف میوه با طناب یا حصیر

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۲- ساخت فنجان های رنگی با استفاده از لاک ناخن

نکته مهم در ساخت فنجان های رنگی، ارزان بودن آن است. این هنر دستی درآمدزا خانگی با باقی مانده لاک های قدیمی ایجاد می شود، قطعا یک هنر خانگی فوق العاده خواهد بود! روند انجام کار بسیار ساده بوده و می توانید آن را در چند تصویر که در لینک آمده فرا بگیرید. فقط مراقب باشید که محصول را با ماشین ظرفشویی یا آب خیلی داغ نشویید.

ساخت فنجان های رنگی با استفاده از لاک ناخن

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۳- ساخت گلدان های رنگی با استفاده از بطری های بی استفاده

قطعا همه ما در خانه با بطری های بی استفاده شیشه ای یا پلاستیکی مواجه می شویم. رنگ آمیزی این بطری ها و استفاده از آن ها به عنوان گلدان یکی از ساده ترین کارهای هنری درآمدزا در منزل است.

ساخت گلدان های رنگی با استفاده از بطری های بی استفاده

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۴- ساخت دستگیره برای ماهیتابه یا قابلمه

خیاطی برای اغلب خانم های خانه دار یک هنر خانگی لذت بخش است. با کمی پارچه، نخ، سوزن و البته کمی ابتکار، ذوق و علاقه می توان یک وسیله کاربردی تولید کرد.

ساخت دستگیره برای ماهیتابه یا قابلمه

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۵- ساخت کاور تبلت در خانه

مواد لازم برای ساخت کاور تبلت یا موبایل را می توان خیلی سریع جمع آوری کرد. پارچه، یک عدد دکمه، یک عدد زیپ، کمی نخ و نهایتا چرخ خیاطی و سوزن برای ساخت این کار هنری کافی خواهد بود. با توجه به مصرف دیجیتالی روز افزون مردم، قطعا می توان از این محصول درآمدزایی قابل قبولی کرد.

ساخت کاور تبلت در خانه

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۶- ساخت پوشش برای ظروف و کاسه های بدون در

قطعا برایتان پیش آمده که بخواهید به پیک نیک بروید و برای بردن غذا و مواد خوراکی با کمبود ظرف در بسته مواجه شوید. ساخت پوشش قابل شستشو برای ظروف و کاسه هایتان کار چندان سختی نیست. باز هم هنر خانگی خیاطی به کمک شما خواهد آمد و می تواند کاردستی بسیار مفیدی برای خانواده خود مهیا کنید.

ساخت پوشش برای ظروف و کاسه های بدون در

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۷- ساخت بوکمارک برای کتاب

کتاب خواندن همواره یکی از بهترین تفریحات بوده است. یکی از مشکلات رایج هنگام مطالعه، گم کردن صفحه ای است که در حال خواندن آن هستید. برای رفع این مشکل می توان بوکمارک هایی ساده، شیک و کاربردی ساخت. این هنر خانگی هم دردسر خاصی برای شما ندارد و از آنجایی که کتاب همواره علاقه مندان خود را در اختیار دارد، بوکمارک می تواند جزو هنرهای دستی درآمدزا تلقی شود.

ساخت بوکمارک برای کتاب

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۸- کارهای هنری پرفروش ؛ساخت کاور عینک

باز هم هنر خیاطی و باز هم یک کاردستی ساده. تقریبا اکثر افراد به طور روزمره با عینک سر و کار دارند. داشتن یک کاور کوچک و جمع و جور دغدغه تمام افراد عینکی بوده. سر هم کردن این کاورها علاوه بر کاربردی بودن، می تواند جزو هنرهای دستی شما محسوب شده و درآمدزایی قابل قبولی برایتان ایجاد کند.

ساخت کاور عینک

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۹- ساخت پاکت نامه عاشقانه

هدیه های عاشقانه هرگز قدیمی نمی شوند! پیدا کردن جعبه، ظرف یا هر چیزی که این هدیه ها را در خود حمل کند، شدیدا ارزشمند بوده و ساخت دستی آن، سبب دو چندان شدن ویژه بودنش می شود. سریع دست به کار شوید و این هنر دستی ارزشمند را یاد بگیرید.

ساخت پاکت نامه عاشقانه

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

۱۰- صنایع دستی درآمد زا ؛ ساخت صندلی معلق

اگر به دنبال کسب یک هنر خانگی نسبتا پر دردسر هستید، این مورد را با دقت یاد بگیرید. می توانید برای کودک خود یک صندلی ویژه بسازید و خانه خود را بیش از پیش شیک کنید. آموزش تصویری این مطلب را از لینک زیر عکس دنبال کنید.

ساخت صندلی معلق

آموزش ساخت این کاردستی خلاقانه

نظرات و پیشنهاد های شما؟

امروزدر آی آر میکس درباره ۱۰ ایده ساده و پرفروش ساخت هنرهای دستی درآمدزا صحبت کردیم و سپس چند آموزش ساده برای ساخت صنایع دستی درآمد زا و زیبا مطرح شد. چنانچه در زمینه هنرهای دستی نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید از طریق بخش دیدگاه این پست آن را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. فاطمه گفت:
    0

    خوب بود
    من اولین و آخرین ایده را خیلی دوست داشتم
    ممنونم از اینکه ایده ها را به اشتراک می گذارید
    به امید ایده های بیشتر در سایت شما

  2. فاطمه گفت:
    0

    خوب بود
    من اولین و آخرین ایده را خیلی دوست داشتم
    ممنونم از اینکه ایده ها را به اشتراک می گذارید
    به امید ایده های بیشتر در سایت شما
    ممنونم

تبلیغات متنی