How to Wrap a Present

آموزش تصویری کادو کردن جعبه ، لباس و … به عنوان هدیه

۰
آموزش تصویری کادو کردن جعبه ، لباس و … به عنوان هدیه
نمره 5 از 1 رای

این روزها با نزدیک شدن به سال جدید، بازار هدیه دادن و هدیه گرفتن بسیار داغ است. البته که ما ایرانی ها اغلب به دادن وجه نقد جهت عیدی یا هدیه دادن عادت داریم. با وجود این امروز در آی آر میکس قصد داریم نحوه کادو کردن جعبه ، لباس و … به عنوان هدیه را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا کادو کردن هدایای مختلف را از دست ندهید!

چگونه هدیه تولد را کادو کنیم؟ آموزش طریقه کادو کردن لباس بدون جعبه

How to Wrap a Present

مهم ترین نکته ای که در هدیه دادن بسیار حائز اهمیت است و اغلب افراد به آن بی توجه هستند، طریقه کادو کردن است. هدیه خریدن یک قسمت و طریقه کادو کردن آن به زیباترین شکل ممکن بخش دیگر قضیه است. اهمیت این بخش به قدری زیاد است که می تواند یک هدیه کم ارزش به لحاظ مادی را به هدیه ای گران بها و هیجان انگیز تبدیل نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا طی ۴ بخش، آموزش تصویری کادو کردن جعبه کفش، لباس، عطر و … را با شما همراهان همیشگی آی آر میکس در میان بگذاریم. همچنین در انتهای آموزش ویدیو طریقه کادو کردن لباس بدون جعبه را قرار خواهیم داد.

بخش اول: اندازه گیری کاغذ کادو برای کادو کردن جعبه

۱-اولین قدم در آموزش تصویری کادو کردن جعبه این است که تمامی برچسب های قیمت را از روی بسته حذف نمایید.

اندازه گیری کاغذ کادو

در صورتی که حذف این برچسب ها غیر ممکن یا سخت بود، با استفاده از یک خودکار مشکی روی قیمت را به طور کامل رنگ نمایید؛ چراکه دریافت کننده هدیه نیازی به دانستن قیمت ندارد.

۲-هدیه را در جعبه قرار دهید. اکثر وسایل دارای جعبه های مخصوص به خود هستند. در صورتیکه هدیه خریداری شده توسط شما فاقد جعبه بود، می توانید با قرار دادن هدیه خود داخل جعبه ساده همچون کادو کردن جعبه کفش این کار را انجام دهید.

کادو کردن

۳- در این مرحله از آموزش کادو پیچ کردن باید تای کاغذ کادو را باز کنید. این کار را بر روی سطحی صاف انجام دهید تا فرایند کادو کردن برای شما آسان شود. بهتر است اندازه کاغذ کادو دو برابر طول جعبه باشد.

کادو کردن

۴-جعبه هدیه را در مرکز کاغذ کادو قرار دهید. سعی کنید میزان فاصله از بالا، پایین و طرفین به یک اندازه باشد.

مرکز کاغذ کادو

۵-اکنون زمان کادو کردن جعبه است. هر دو سمت کاغذ کادو را از جهات چپ و راست به مرکز آورده و مطابق آنچه که در تصویر می بینید، جعبه را کادو پیچ کنید.

کادو پیچ کردن جعبه

۶-در صورتیکه اندازه کاغذ کادو از جعبه شما بزرگتر است، می توانید اضافات کاغذ را به راحتی برش دهید. به این ترتیب شیوه کادو کردن شما زیبا و حرفه ای تر به نظر خواهد رسید.

قیچی کردن اضافات

بخش دوم: کادو کردن جعبه

۱-برای کادو کردن جعبه ساعت یا اجسامی که در جعبه جای میگیرند باید یک سمت از کاغذ کادو را به قسمت مرکزی جعبه آورده و چسب بزنید.

چسب زدن کاغذ روی جعبه

۲-سمت دیگر را همانند مرحله قبل در مرکز جعبه چسب بزنید. در صورتیکه می خواهید هر دو تای شما در مرکز جعبه واقع شود، طرز قرارگیری جعبه و کاغذ کادو را از ابتدا در وسط و به صورت قرینه تنظیم نمایید.

آوردن سمت راست کاغذ کادو به مرکز

۳-جهات بالا و پایین کاغذ کادو را به شکل مثلث درآورید. از این شیوه می توانید به راحتی به منظور طریقه کادو کردن کتاب یا هر شیء مشابه آن استفاده نمایید.

مثلثی کردن گوشه ها

۴- دو مثلث ایجاد شده را روی جعبه بخوابانید و به کمک نوار چسب آن را محکم کنید. برای آسان تر شدن کار خود از هر دو دست جهت کادو کردن استفاده نمایید.

کادو کردن

۵- جعبه را بچرخانید و این کار را برای قسمت مخالف دیگر نیز تکرار نمایید. این روش کادو کردن یکی از رایج ترین شیوه ها است که کادو کردن انواع هدایا با جعبه را می توانید از این طریق انجام دهید.

روش کادو کردن

بخش سوم: طریقه کادو کردن هدیه استوانه ای

۱- کادو کردن عطر: قبل از هر چیز شیء استوانه ای خود را اندازه گیری کنید. دور و طول شیء مورد نظر را با متر اندازه بگیرید. چراکه برای مشخص کردن سایز کاغذ کادو، به آن نیاز دارید.

نکته: نکته ای که باید در این روش از کادو کردن به آن توجه کنید، این است که سعی نمایید از کاغذ کادوهای انعطاف پذیر استفاده نمایید. چراکه کادوهای کاغذی معمولا در حین رول شدن دچار شکستگی یا پارگی شده و ظاهر نامناسبی به طریقه کادو کردن شما می دهند.

کادو کردن هدیه استوانه ای

از این روش می توان برای کادو کردن عطر، اسپری یا هر وسیله استوانه ای دیگر استفاده کرد. همچنین کادو کردن لباس بدون جعبه و کادو کردن پیراهن مردانه به صورت رولی، با این روش به راحتی امکان پذیر است.

۲-پس از مشخص شدن اندازه شیء استوانه ای، اکنون به سراغ کاغذ کادو بروید و آن را در سایز مناسب برش دهید.

برش دادن کاغذ کادو

۳-اکنون زمان کادو کردن عطر، اسپری، ادکلن یا هر گونه هدیه استوانه ای شما است. به این منظور شیء را در مرکز کاغذ کادو قرار داده و مطابق تصویر شروع به رول کردن نمایید. سپس به کمک نوار چسب ناحیه مورد نظر را محکم کنید.

کادو کردن عطر

۴-دو طرف چپ و راست کاغذ کادو را به کمک روبان یا نخ ساده به شکل شکلات ببندید و با یک گره آن را محکم نمایید. به این ترتیب می توانید در پاسخ به سوال چگونه روسری را کادو کنیم به راحتی با رول کردن آن توسط کاغذ کادویی انعطاف پذیر این کار را انجام دهید.

 بستن به شکل شکلات

بخش چهارم: کادو کردن با روبان و تزئینات

در مراحل بالا پاسخ به سوال چگونه لباس را کادو کنیم با جزئیات آورده شده است. شما می توانید با قرار دادن لباس یا هر شیء دیگر در جعبه ای ساده همچون جعبه کفش، مطابق روش دوم آن را به راحتی کادو کنید. یا با رول کردن لباس، روسری و … پوشاک خود را به شکل استوانه ای یا شکلاتی کادو نمایید.

۱-در صورتی که قصد زیباتر کردن جعبه کادو خود را دارید، مطابق تصویر زیر با رد کردن دو روبان از رو و پشت جعبه، هدیه خود را مهیج تر نمایید.

کادو کردن با روبان و تزئینات

۲-با قرار دادن انواع اشکال تزئینی به شکل گل، پاپیون یا … در محل اتصال روبان ها، هدیه خود را زیبا نمایید. تا حد امکان سعی نمایید روبان و شیء تزئینی قرار گرفته روی آن به لحاظ رنگ همخوانی داشته باشند. تزیین بیشتر و خلاقانه کادوها را هم می توانید از آی آر میکس مطالعه کنید.

قرار دادن گل قرمز روی روبان

آموزش ویدویی طریقه کادو کردن لباس بدون جعبه

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس آموزش تصویری کادو کردن جعبه ، لباس ، روسری و… به عنوان هدیه را با شما در میان گذاشتیم. اگر در این زمینه انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی