How To Make Quince Jam

آموزش تصویری طرز تهیه مربای به خانگی خوشمزه

۱
آموزش تصویری طرز تهیه مربای به خانگی خوشمزه
نمره 3 از 2 رای

یکی از خوشمزه ترین میوه های فصل پاییز که خواص فراوانی دارد میوه به است که جزو درمان های طبیعی برای سرماخوردگی و خلط سینه محسوب میشود. خواص این میوه به گوشت آن خلاصه نمیشود بلکه دانه هایش نیز خواص دارویی دارند. اما امروز ما قصد داریم تا به شما طرز تهیه مربای به خانگی را به ساده ترین شکل ممکن آموزش دهیم تا شما با مصرف این داروی طبیعی از بیماری هایی همچون سرماخوردگی و آنفولانزا محسون گردید.

درمان طبیعی آنفولانزا با مربای به خانگی و طبیعی

How To Make Quince Jam

عطر و طمع میوه به مثال زدنی نیست ، حال اگر به شما بگوییم که با خوردن مربای این میوه خوشمزه در مقابل مریضی های پاییزه نیز محسون میگردید ، همین الان به فکر درست کردن آن نمی افتید؟ اگر شیرین مزاج هستید و به خوردن مربا همراه صبحانه علاقه دارید با ما در ادامه این مطلب با طرز تهیه مربای به رنده شده همراه باشید.

مرحله اول خرید به مناسب

در هنگام خرید به باید به عطر و شکل ظاهری آن توجه کنید ، بخش انتهایی به باید عطری گل مانند داشته و رنگ آن باید زرد رنگ باشد. توجه داشته باشید که این میوه ممکن است کرم داشته باشد و این قضیه مشکلی در تهیه مربا ایجاد نمیکند. فقط کافیست قسمت های کرم زده را از میوه خارج کنید.

مرحله دوم : مواد مورد نیاز برای تهیه مربای به

  1. ۶ عدد میوه به شسته و رنده شده ( حتما پوست و دانه های آنرا خارج شده باشد )
  2. ۴ لیوان آب به اندازه ۱/۴ پیمانه
  3. ۱/۴ پیمانه آب لیمو ترش
  4. ۱ قاشق غذاخوری پوست لیمو
  5. ۴ پیمانه شکر

مرحله سوم رنده کردن کردن میوه به

در این مرحله شما باید برای تهیه مربای به خانگی به را به دو قسمت مساوی برش دهید و آنرا با رنده ریز ریش ریش کنید. تا موقعی که شما به اندازه ۶ پیمانه به رنده شده در قابلمه داشته باشید.

طرز تهیه مربای به

مرحله چهارم پختن به با آب لیمو

سپس باید به رنده شده را با ۴ لیوان آب به اندازه ۱/۴ پیمانه بجوشانید تا به خوبی نرم شود. توجه داشته باشید که از یک قابلمه کلفت برای پختن به استفاده کنید. سپس برای خوشرنگ شدن مربای به پوست لیمو و و ۱/۴ پیمانه آب لیمو را به آن اضافه کنید. حرارت را کم کنید و بگذارید تا ده دقیقه به خوبی پخته شود.

طرز تهیه مربای به

اضافه کردن شکر به مواد دیگر

شکر را اضافه کرده و آنرا با مواد دیگر مخلوط کنید تا غلیظ شود و دوباره مربا را به جوش بیاورید. توجه داشته باشید که باید مخلوط را هم بزنید تا همه شکر ها حل شوند. سپس حرارت را تا حد متوسط ​​پایین بیاورید.

طرز تهیه مربای به

چگونه مربای به خوشرنگی داشته باشیم؟ باید برای داشتن مربای خوشرنگ در همین حین هرازگاهی به مربا سر بزنید و آنرا را با یک کفگیر یا ملاقه زیر و رو کنید تا شکر و مواد چسبیده به کف و دیواره های قابلمه با یک دیگر مخلوط شوند و از ته گرفتن مربا جلوگیری شود. اینکار را تا زمانی انجام دهید (۳۰ تا ۵۰ دقیقه) تا مربا بادامی رنگ شود.

مرحله آخر ریختن مربا در داخله شیشه

مربا را در داخل شیشه های داغ بریزید و در آنرا با گذاشتن یک لایه پارچه در زیر ، خوب محکم کنید. برای تمیز کردن شیشه ها آن ها را در داخل آب گرم بجوشانید و برای استریل کردن ، آنها را به مدت ۱۰ دقیقه در درون فر با دمای ۲۰۰ درجه فارنهایت قرار دهید.

ما در مطالب پیشین کاملترین آموزش تصویری طرز تهیه مربای توت فرنگی درسته در خانه را ارائه کردیم. در صورت تمایل این مطلب را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب آموزش تصویری طرز تهیه مربای به خانگی خوشمزه را برای شما دوستان و علاقه مندان ارائه کردیم. در صورت داشتن نظر یا پیشنهادات در این زمینه آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. سمیرااا گفت:
    0

    خیلی خوب بود و موفق باشید و خسته نباشید

تبلیغات متنی